Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du kan ha något som heter "low direct mount", typ S3.snickarklas sa:Söker en övre kedjestyrare till min Stumpjumper Fsr Comp -11. Någon som har något bra tips.
Kan någon förresten säga vad fästet till föredetta framväxel heter?
Eveningstar sa:Du kan ha något som heter "low direct mount", typ S3.snickarklas sa:Söker en övre kedjestyrare till min Stumpjumper Fsr Comp -11. Någon som har något bra tips.
Kan någon förresten säga vad fästet till föredetta framväxel heter?
Denna kanske?
https://www.oneupcomponents.com/products/chainguide-s3
Jag har en sån hemma jag inte använder längre. Var bor du?
Beror på vad och hur du tänkt köra, mest safe är väl att köra MM fram men kan ju vara lite i onödigt grovt så här under sommaren, DHF och Butcher är väl två vanliga alternativ. Bak kan du väl ta ett semislick typ Minion SS, alt något lite grövre om du vill kunna köra även om/när det blir blött. Själv testar jag ett Michelin Wild Race'R ENDURO i år är än så länge possitiv, lättrullat men ändå skapligt fint fäst (dock är har det varit snustort när jag hojat och i torrt är ju nästan alla däck ok...)Jacoba sa:Två frågor.
Nya däck vad kör ni? Kör geax Gato och minion dhr nu. Hans dampf och nobby? Eller semi slick?
Jacoba sa:Två frågor.
Sen hoppar bakdämparen från descent till trail läget av sig själv när det är skumpigt, kommer jag när spaken eller gör den det själv?
Jacoba sa:Två frågor.
Nya däck vad kör ni? Kör geax Gato och minion dhr nu. Hans dampf och nobby? Eller semi slick?
Sen hoppar bakdämparen från descent till trail läget av sig själv när det är skumpigt, kommer jag när spaken eller gör den det själv?
Vilken läckerbit!Jojjecurtius sa:2016 stumpy 6fattie trimmad med
Canecreek DBcoil bakdämpare och TFtuned converterad RS pike 160 mm från dual air till coil
I present the ultimata stig/am bikepark monster
Jojjecurtius sa:Jag tycker den funkar riktigt fint på stigarna runt Stockholm, och nu ännu bättre med en fjäder i stället för luft i gaffeln.
Har inga problem med riktigt tekniska eller långa klättringar.
kokodrill sa:Har köpt en elite frå 2016. Funkar det som nybörjare att testa i Järvsö?
Jag har kört två långlopp med 150 mm slag i år, mot 100 mm tidigare år.Linonel sa:Fox 34. Hade tänkt köra något långlopp och känner att det kanske bli lite mycket med 150mm slag.
Sunkans sa:Grymt fin hoj, det är bara 150cm för mycket snö för cykling här just nu.... Känns långt borta ?
Rompa sa:blir det någon uppdatering på Stumpjumper till 2019 tror ni?
Nån som har nån sorts kvalificerad gissning om när 2019 cyklarnas spec kan tänkas komma och när dom går att köpa i Sverige?Aero is everything sa:Det jag sett och hört - ja!
Aero is everything sa:Det jag sett och hört - ja!
Jimpakongo sa:Rycker upp trådjäveln med ett par dåliga bilder på min stumpa med coil och 160mm fram!
NickPick sa:Aero is everything sa:Det jag sett och hört - ja!
Då blir det en ny camber också får man förmoda.
Vad har du sett och hört då?Aero is everything sa:Det jag sett och hört - ja!