Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Härligt ?mag4s sa:Kastar in födelsedagsbarnet. 10 år gammal och gör mig fortfarande lycklig!
Lingon sa:Den där gröna måste ju vara en Small, det blir aldrig snyggt med 29.
mikipedia_ sa:Det låter som ett 1 aprilskämt om det kommer från spez. Tror det cirkulerade typ lika bilder när nya enduron skulle komma till 17
Palle Kuling sa:ingen dämpexpert direkt, men spontant känns det som att den behöver service bara
johan44 sa:Jag gillar min stumpy evo skarpt och i helgen var det premiär i skogen. Halvvägs säger turkamratens bakdämpare "pop" och oljan rinner ur, också en stumpy med foxdämpare. Nåt i främre/övre delen av dämpen har gett upp. Nån som har koll på om man lagar eller köper ny dämp och om det finns nåt lämpligare för tung cyklist som uppgradering?
MickeMud sa:The all new Stumpy......Inte fan var den vacker iallafall, nog fulaste jag sett på länge.
Intressant att dom dissat Öhlins för denna modell som borde varit just vad Öhlins hoppats på.
Min gissning är p.g.a. Öhlins taskiga eftermarknadsattityd och service. Hoppas att det sätter press på Öhlins att vakna.
BjornR sa:edit: Gaffel så kanske pris-prestanda inte var bra nog. Öhlins dämpare är väl också extremt känsliga och kräver rejält med trim för att få den att fungera bra medans RS/Fox så kan du ha helt fel inställningar och ändå fungerar det hyfsat.
Luthman Photography sa:Kul att de vågat sig på lite med nya EVO'n. De har ju inte varit väldigt framåt med geon tidigare. Kan hålla med om att det där staget inte är skitsnyggt. Men att de fimpat spetizialfästet är ju en stor bonus. Det blir ju betydligt enklare att byta dämpare om man får lust. Lite kul att de skippat Öhlins också, men det får man väl inte säga i det här landet.
Klavikel sa:Jag trodde förresten att dom slutat med Evo-modeller men då återinför dom alltså det nu igen?
Ja! Verkligen bra att dom slutar med sina specialfästen. I filmen ovan så sa han ju även "no more proprietary BS" ??
Lingon sa:Ja, geometrin på evon ligger ju verkligen i framkant. Stora svårigheten med kolfiberramar är den långa ledtiden från design till produktion och att gissa rätt vad som är modernt om två år när den skall börja säljas. :)
En aluram går ju betydligt snabbare från ritbord till produktion.
Behövs inte. Det finns två människotyper. De normala som aldrig skulle komma på tanken att titta åt Spez-hållet. Samt de andra som köper Spez efter Spez oavsett hur djävlig geon och prislappen ser ut. Ingen av dessa två typer har någon som helst nytta av fakta eller jämförelser ;)MickeMud sa:Hittar ingen geometridata på the all new...?
Var är Sixten...vill se en jämförelse :-)
Sixten Fors sa:Behövs inte. Det finns två människotyper. De normala som aldrig skulle komma på tanken att titta åt Spez-hållet. Samt de andra som köper Spez efter Spez oavsett hur djävlig geon och prislappen ser ut. Ingen av dessa två typer har någon som helst nytta av fakta eller jämförelser ;)MickeMud sa:Hittar ingen geometridata på the all new...?
Var är Sixten...vill se en jämförelse :-)
Klavikel sa:Äh? Orbea norpade ju designen av Spesh från deras DH.
Men Spesh kan ju alltid ringa Mr. Pole Finland för designen på deras machine.