[Spel]Tour De France 2006 Dags igen

Calle du kan inte spionera på andras lag. Du kan se de andra lagen först när man inte kan göra fler byten, typ någon timme innan varje etapp startar, iaf om det fungerar som förra året.

_Calle_ skrev:
-------------------------------------------------------
> Kan man se andras lag?

Rock svarade på din fråga.
Det är jag som bestämmer=)

Ska ni inte skryta med vilka grumma lag ni har fixat ihop så att jag kan kopiera lite?
Pga roskilde så kommer jag missa de första etapperna, det kommer ju bli sjukt jobbigt. Men det är ju ändå danmark, de kanske visar Tdf på storbild istället för de där töntiga åttondelsfinalerna?

Jag har lite problem med att välja lagtillhörighet på mina blåbär. Vilka lag är bäst egentligen?

Jag måste nog läsa på lite och rekrytera om i laget, nu tog jag en blandning som verkade dyr och fin.
Kommer nog inte ihåg vilka som var med.

Med tanke på att man får byta (nästan) hur som helst mellan etapperna försökte jag ta med några schyssta spurtare från början. Det blev ett par som börjar på Ro... och To...
Sen har jag med en snubbe från CSC också som jag tror kan ta totalledningen ganska snabbt. Dessutom en som bär ett rätt tungt efternamn, samt en "Dam i anoc un ego", som det heter på latin.

Man ska inte vara för uppenbar.

Team Easy On :-D
cykelteam255.jpg

angora2-779997.jpg

Här är ju Team Easy Ons spel!!! Jätteroligt!
http://www.dr.dk/angora/spurten.asp#pop

Senast redigerad av en moderator:
Hoppas nu att jag kan försvara min fin-fina placering från förra året.

/förra årets vinnare

Välj ett lag då då. Du bara markerar ditt lag till vänster om lösenordsfältet och sen skriver du in lösenordet

Tillbaka
Topp