Gubbcyklist
Aktiv medlem
Stål!
Då var det klart. Allt upputsat original förutom;
Vittoria 32 mm däck
Brooks sadel
Biltema bromsbackar
Sådana där svindyra växelreglage från Rivendell
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ahhh... Middleburn.Gubbcyklist sa:Tack. Middleburn 175 mm. Sitter på Phil Wood 121 mm fyrkantsaxel. Funderar på att byta trampor, fast jag är inte bekväm med att sitta fast. Surly rostfritt drev.
Snygg - vad har du haft för gaffel innan? Köpte du den på ebay.de? Det ser bekant ut!AndreasVH sa:Min Lobster fick en liten makeover med stålgaffel och aluskärmar:
Nero sa:Slänger upp en bild på min Rocky Mountain Equipe från -95. Helt original. Tom varningsdekalen som deklarerar att jag ska läsa manualen innan jag cyklar sitter kvar. Manualen lyser dock med sin frånvaro så jag får väl helt enkelt skippa cyklingen ;-)
Appel sa:Man märker att man börjar bli gammal när man inser att man tycker att det är precis så här en MTB ska se ut.
M-stad sa:En 40 talare som funkar som pendarhoj.
lundatok sa:Pendlaren kittad och klar.
Jonas D sa:lundatok sa:Pendlaren kittad och klar.
Vad är det för däck du kör på?
AndreasVH sa:Jonas D sa:lundatok sa:Pendlaren kittad och klar.
Vad är det för däck du kör på?
Ser ut som Compass.
https://www.compasscycle.com/product-category/components/tires/700c/
Vet inte, de är ju lite meckiga när man ska sätta dit hjulet för att få det rakt men sen har jag inte tänkt på dom. Hade ögonen på en Specialized AWOL alt en Soma Wolverine som har sliding dropouts istället vilket så klart är lite enklare.the_Dude sa:lundatok sa:Pendlaren kittad och klar.
Instämmer, riktigt fin!
Hur trivs du med bakgaffeländarna?
Appel sa:Nero sa:Slänger upp en bild på min Rocky Mountain Equipe från -95. Helt original. Tom varningsdekalen som deklarerar att jag ska läsa manualen innan jag cyklar sitter kvar. Manualen lyser dock med sin frånvaro så jag får väl helt enkelt skippa cyklingen ;-)
Man märker att man börjar bli gammal när man inser att man tycker att det är precis så här en MTB ska se ut.
NLC sa:
lundatok sa:Vet inte, de är ju lite meckiga när man ska sätta dit hjulet för att få det rakt men sen har jag inte tänkt på dom. Hade ögonen på en Specialized AWOL alt en Soma Wolverine som har sliding dropouts istället vilket så klart är lite enklare.the_Dude sa:lundatok sa:Pendlaren kittad och klar.
Instämmer, riktigt fin!
Hur trivs du med bakgaffeländarna?
the_Dude sa:NLC sa:
Minst 50mm skärmar för 38mm > däck på en grusräser!
Pauli sa:Hep !
Mitt vinterprojekt är färdigt !
Blandat gammalt å nytt.
Campa Centaur/Chorus.
Tack "båtbensbudet" för support !
NLC sa:the_Dude sa:NLC sa:
Minst 50mm skärmar för 38mm > däck på en grusräser!
That can be arranged
http://store.velo-orange.com/index....-polished-52mm-zeppelin-fenders-700c-blk.html
Blandat gammalt å nytt.
Campa Centaur/Chorus.
Blandat gammalt å nytt.
Campa Centaur/Chorus.