Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tack! Då vet jag vad jag skall leta efter ???Pfaff sa:molleben sa:Har piffat upp den här gamle fransmannen med en Dura Ace 7400 grupp och ett par Fulcrum racing zero. Har provat lite olika sadlar, inte helt överens med Brooks så jag letar efter nåt annat nu.
En fransman med värdigheten i behåll ska ha en Ideale-sadel såklart. Väl begagnade Rebour modell 90 dyker upp ibland.
igloo sa:Tillskott i stålfamiljen. Denna ska så småningom kläs med en Record Titanium 10s grupp.
igloo sa:Tillskott i stålfamiljen. Denna ska så småningom kläs med en Record Titanium 10s grupp.
Oj!!! Gillar, vill se mer bondstålRobin123 sa:138kr har materialet kostat!
båtbensbudet sa:Repris. Packade upp denna från vinterdvalan för ett par veckor sedan. Fantastisk hoj!
NickPick sa:Mycket nöjd. Samma cykel som ifjol dock!
Peth sa:NickPick sa:Mycket nöjd. Samma cykel som ifjol dock!
Snygg hoj! :-)
båtbensbudet sa:Repris. Packade upp denna från vinterdvalan för ett par veckor sedan. Fantastisk hoj!
Crocko sa:igloo sa:Tillskott i stålfamiljen. Denna ska så småningom kläs med en Record Titanium 10s grupp.
Snygg den där tror bestämt att vi kanske läser samma annonser, får se vem som hinner klä om sin först väntar de sista silvriga delarna till min Neo Primato nästa vecka.
NickPick sa:Peth sa:NickPick sa:Mycket nöjd. Samma cykel som ifjol dock!
Snygg hoj! :-)
Nöjd själv! Svart och grått är givet färgtema. Blir lite kitschigt om man tar kontrastfärg på styrlager osv som vissa har gjort...
Sadelstolpen bör bytas ut till en utan offset dock... Upsizeade i ram istället.
DarthVidar sa:Jag tänkte slänga på lite fetare däck (Panaracer Gravel King SK 26mm) och ha den som pendlare, väghoj och sen tänkte jag prova den på grusväg.
Mazett sa:DarthVidar sa:Jag tänkte slänga på lite fetare däck (Panaracer Gravel King SK 26mm) och ha den som pendlare, väghoj och sen tänkte jag prova den på grusväg.
Gör inte mitt misstag och kika så att toleransen finns för fetare däck. Den första racern jag köpte skaffade jag fetare däck till, bara för att inse att däcken tog i både bak och fram mot bromsarnas underdel!
lundatok sa:Grymt!
Vad är det för styre och stam på Egressen?
Rut-66 sa:lundatok sa:Grymt!
Vad är det för styre och stam på Egressen?
Stammen verkar vara en Intend Grace
https://www.intend-bc.com/products/stems/grace-xc-cc/
Styret nån Whisky
https://whiskyparts.co/handlebars
PÄLLÄ sa:Kul att se Egress. God job Jimmy Röstlund ?
https://www.pinkbike.com/news/eight-bikes-from-the-2019-handmade-bicycle-show-australia.html
Robin123 sa:Precis byggt färdigt min stålhoj, saknas infästning för vajrar och flaskhållare! Geo är nukeproof scout isch! Det blev premiärtur idag, jäkligt kul med Hardtail! Tanken var att det här skulle bli en prototyp och sedan bygga en ny i finare material! Min Commencal har fått donera lite delar inför provåket!
Gryyymt! Vart är byggtråden på den? :)
wressus sa:Mitt Crescent bygge. 92319 ram uppbyggd med moderna Dura-ace komponenter jag hade liggandes, plus en ny gaffel.
NLC sa:7800-vev och 7900-växlel/reglage ?
Deus sa:Ser snabb ut, gissar att du ska korta kedjan men räknar du med att den sitter kvar utan framväxeln?
wressus sa:Mitt Crescent bygge. 92319 ram uppbyggd med moderna Dura-ace komponenter jag hade liggandes, plus en ny gaffel.
AndreasVH sa:Jag har lagt upp den här tidigare när den enbart gick som cykelcross. Numer kittad med fasta skärmar och väska stor nog för kallingar och strumpor på väg till jobbet. När jag väljer den här hojen tar jag dessutom oftast omvägar hem. Det är en Godspeed lödd i Göteborg, som mestadels består av Columbus Life-rör (har jag för mig).
viggen sa:AndreasVH sa:Godspeed lödd i Göteborg...
Det är vackert att det rullar fler av Johan:s hojar på vägarna, har själv Rando #1 som håller på att byggas om till skivbromsad 650B maskin.