Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
kontorsråttan sa:Ut o cykla! Det är fantastiskt före ute i Hellas nu!
Ingen hindrande snö, den mesta geggan är genomfrusen, till och med de flesta isfläckarna kan man rulla rakt över. Bättre tempo än så här går det inte att hålla nån gång känns det som. Som extra grädde på moset är det perfekt spårsnö så man kan följa andras hjulspår och hitta nya fina stigar.
Inga dubb behövs.
Passa på!
Hellas såg mkt bra ut i tisdags. Lite slushig is på sina ställen, men annars blött och torrt.dileno sa:Hur ser Hellas ut nu?
Tackar!Rompa sa:Hellas såg mkt bra ut i tisdags. Lite slushig is på sina ställen, men annars blött och torrt.dileno sa:Hur ser Hellas ut nu?
En mycket hedersvärd insats som flyttade upp dagens tafatta ansats till stigcykling ett steg från totalt och förbehållslöst elände.jofahjalm sa:Jag var ute igår vid masterna och det var ocyklingsbart. Ryktet på gatan är att några förtvivlade cyklister skottar nacke 1 idag...
qma sa:Jag 'cyklade' våta fötter igår med en kompis, bara för att se om det gömde sig några cyklingsbara delar där inne.
Det gjorde det inte.
Pulsa i 20 cm fluffig kramsnö och 99% släpa cykeln. Asjobbigt.
LasseB sa:Jag o Ubu var ute ett par timmar igår förmiddag. Jag på feting, Ubu på 29" med dubb fram. Kämpade oss igenom Traktormakt från poetens grav och insåg att hundägarna hittills gjort ett värdelöst jobb att trampa stig. Körde sen i elljusspår vid sida av skidspår vilket blev väsentligt mer cykling. Tog oss ut till blåa elljusspåret och tuggade runt biten som korsar ulvsjöslingan, men det var knappt körbart i löpspåret där heller. Svårt läge just nu och fatbike är nog bästa alternativet tills dess att hundägarna trampat till gångarna och iskakan lagt sig. Tisdagsrajden imorgon kan bli tålamodsbeprövande.
+1LasseB sa:Kommer nog snarare vara slushcykling. Regn och plusgrader kommer hålla det ovanför fryspunkten. Härlig misär.
larsaw sa:Ehm, är det inte vid den här årstiden cykeln/cyklarna hellre ska plockas isär o gå's igenom än dras genom förödande och misserabelt slask?
Dessutom är det rätt mysigt att sitta i sin man(eller women)-cave o sippa bärs samtidigs som en smeker på sin leksak... ;)
Rompa sa:Sjukt jävla mycket vatten o skit i Hellas idag.
Körde denna rundan idag: https://www.strava.com/activities/779700410/shareable_images/map_based?hl=en-US&v=1479566390
peo sa:Rompa sa:Sjukt jävla mycket vatten o skit i Hellas idag.
Körde denna rundan idag: https://www.strava.com/activities/779700410/shareable_images/map_based?hl=en-US&v=1479566390
Skit?