Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
drjoshua sa:Någon som kör imorgon? Är på besök i staden och skulle behöva en lokal guide. För min del blir det odubbad MTB.
Steensma sa:Någon som vet hur blåa och gröna spåret är?
aki sa:Hur är det där nu då, någon som varit ute?
gerrardsdobbar sa:Kanske eventuellt lite trådkapning. Någon som vet hur det ser ut kring Erstaviken och vägen som går till Hellas därifrån, samt vägarna runtomkring Ersta?
"Grymma Stigen" :)pero02 sa:Stig nära bommen på Erstaviksvägen vid Älta.
Lite blött på grusvägarna, men inte lervälling.
Bitvis karies.Ställvis plack.
Jag har knallat runt i nackaskogarna idag. Det är inte halt. Cykla inte på isen blir det perfa. Nära optimalt cykelföre.
Ja många pölar är enorma. Det gäller att hålla sig på hällmark.Nästan optimalt om man kan undvika de många pölarna. Efter att man har kört genom en halkar däck på rötter. Och jag upptäckte en orimligt djup pöl mitt på Triagonalen. Håller dock med att föret mellan pölarna är nära optimalt. Jag har längtat länge efter det!
Snygg bild!Ännu krispigare idag, men rötterna var också klart halare. Mitt och sonens bakhjul gled ofta en halv meter åt sidan. Jag ramlade en gång när jag stöd stilla, efter bakhjulet spinnade på en rött, och fick en stor repa i min fina shorts ...
Sonen hittade ett däckspår som han trodde var mitt. Det borde vara en Dissector, men jag byta till vinterdäck på min helstel för några veckor sen så det här är någon annans.
Visa bilaga 804058