Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Bikester i Sickla? ?Düsken!
Binni måste väl vara pensionär vid det här laget?Jobbar Binni fortfarande så är det den affären man ska gå till.
Skulle gissa att det är rätt marigt att handla cykel på Plattan. Får visserligen erkänna att jag aldrig försökt handla vare sig cykel eller något annat där, men en cykel känns rätt jobbigt att dra på där.Plattan är väl "bästa" och billigaste cykelaffären?
Jobbar Binni fortfarande så är det den affären man ska gå till.
Och att Sigge Cykel har ett (kanske två) lag som kör Vättern :)Binni måste väl vara pensionär vid det här laget?
I västerort så har Sigge cykel en del trevliga snubbar bakom disken men kanske inte tyngdpunkt på värstinghojar direkt.
Dom är jättetrevliga och hjälpsamma.Jag har ingen aning om hur butiken är men Rule 58 Bike Shop har bästa namnet.
Cycling på Norrtullsgatan är outstanding. Richard som driver det är sjukt hängiven och serviceminded. Det Richard inte vet om cykling är inte värt att veta. Utför dessutom bikefit på hederlig järnhäst vilket jag tycker är säkrare än moderna elektroniska grunkor. Bra priser dessutom.Tråden finns säkert sen tidigare, men inget dök upp när jag snabbsökte...
Så: vilken är den bästa cykelaffären i Stockholm?