Stockholms bästa cykelaffär?

ormen

Aktiv medlem
Tråden finns säkert sen tidigare, men inget dök upp när jag snabbsökte...

Så: vilken är den bästa cykelaffären i Stockholm?

Tror inte att den tråden finns.

Svaret berör mycket. Letar du efter en billig cykel eller dyr cykel? Stor utbud eller en specifik tillverkare? Cykel, delar eller kläder? Eller bra verkstan? Lvg, MTB eller citycykel. Osv.

Här kanske du kan hitta något:

Lycka till!

Jag har ingen aning om hur butiken är men Rule 58 Bike Shop har bästa namnet.
Dom är jättetrevliga och hjälpsamma.

Bikester känns det mest som att man stör dom som jobbar

Cykelcity varierar jättemycket beroende på vem man har att göra med. Från mansplaining hur svårt det är att disha ett hjul, till helt fantastisk och kunnig service.

Cycling på Norrtullsgatan är outstanding. Richard som driver det är sjukt hängiven och serviceminded. Det Richard inte vet om cykling är inte värt att veta. Utför dessutom bikefit på hederlig järnhäst vilket jag tycker är säkrare än moderna elektroniska grunkor. Bra priser dessutom.

Tråden finns säkert sen tidigare, men inget dök upp när jag snabbsökte...

Så: vilken är den bästa cykelaffären i Stockholm?
Cycling på Norrtullsgatan är outstanding. Richard som driver det är sjukt hängiven och serviceminded. Det Richard inte vet om cykling är inte värt att veta. Utför dessutom bikefit på hederlig järnhäst vilket jag tycker är säkrare än moderna elektroniska grunkor. Bra priser dessutom.

Cycling, undrar om inte han varit där i bortåt 40 år nu? Riktigt cool affär.
Cool på ett helt annat sätt är Cykelkällan på Upplandsgatan. Retro är bara förnamnet!

Tillbaka
Topp