Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ett skrotat nav har jag nog, men hur kan du vara så säker på att armen från ett annat nav passar?dman sa:Hej!
Är det någon som har ett gamla icke-fungerande nav med fotbroms? Jag behöver bara "bromsarmen" eller vad den heter, då någon idiot sågade den av (se bild). Eller om man vet var nånstans man kan köpa den, för att jag kunde inte hitta samman.
Tack i förhand!
olaola sa:Jag letar efter ok eller finare MTB (utan dämpare) från typ 90/00-ish att bygga till barnskjutsarcykel.
Gärna med fäste för massor av skärmar och pakethållare.
Storlek L. Jag är 187cm.
Någon som har något som behöver tas om hand om? :)
I götet och ingen brådska alls.
jomper sa:Jag har nog en Model 1 eller två liggandes, men det kanske inte är så kul att köra omatchade pedaler..
Peth sa:Nån som sitter på en 70-80 mm styrstam (1 1/8" och 31,8 mm) med runt 6 graders vinkel och inte alltför tung (ska till en liten racer)?
Gärna i Stockholmstrakten – norrort eller innerstan.
Peth sa:Peth sa:Nån som sitter på en 70-80 mm styrstam (1 1/8" och 31,8 mm) med runt 6 graders vinkel och inte alltför tung (ska till en liten racer)?
Gärna i Stockholmstrakten – norrort eller innerstan.
Ingen?
Ordbajskorv sa:Någon som har en skärmstagsbult över? Ska passa SKS, verkar som de glömt att lägga i en i skruvpåsen...
En sån här (behöver bara själva bulten med hål i) :
Paco sa:Bortskänkes mot avhämtning:
Ett par orullade Damp Hasse 27.5x2.35 Performance.
Finns i Gävle men om du frågar riktigt snällt så kan jag ta med dom till Sthlm/Älvsjö.
Wiciman sa:Söker liten komplett MTB eller enbart ram för 10-åring
Liten (typ XS eller 14") mtb, hardtail med dämpargaffel eller helt stel gaffel, komplett med allt, eller delvis sammansatt alternativt helt "ren" ram. Allt av intresse. Bör passa 26" eller 27,5" hjul.
Tänkte bygga upp en trailhoj till grabben.
Kan bytas mot diverse skrot jag har i cykellådorna (SLX/SRAM framväxlar m reglage, äldre 3x8-delat växelsystem XT fram/bak etc etc) eller den erkända happyvalutan - ett flak öl :-).