Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jonatan F sa:Har någon ett 3vxl Torpedo 27-78" diameter? Byter mot allt möjligt eller cash.
Jonatan F sa:Vilket spänne som helst borde väll gå?
Jonatan F sa:Om du finns i Gbg kan J ag eventuellt hitta ett i mina lådor. Har en gammal slaktad hjälm iaf
Jonatan F sa:Ska kolla efter spänne
Konkret sa:Annars har nog panduro, en sybutik säkert clips.
Jimel sa:Jonatan F sa:Ska kolla efter spänne
Snällt utav dig.
Konkret sa:Annars har nog panduro, en sybutik säkert clips.
Får bli nödlösningen, dock lite långt att åka.
Jimel sa:
Helst inte.Jonatan F sa:Vilket spänne som helst borde väll gå?
Jonatan F sa:Jimel sa:
Hittade denna men den blir rätt lång. 50% längre än spännet på min hjälm
Jag har nog det, skall kolla, måste det vara ett grönt?Jimel sa:Någon som har en hjälm som gått sönder och vill skänka spännet? Dottern har lyckats tappa bort sitt. 15mm band sitter på.
Jag sparade spännena (och remmarna) när jag häromåret slaktade ett par hjälmar. Nu hittar jag dem inte i något av lägenhetens gömmen, så de bör ligga i mitt sportförråd i källaren – bland hjälmarna.Jimel sa:Någon som har en hjälm som gått sönder och vill skänka spännet? Dottern har lyckats tappa bort sitt. 15mm band sitter på.
hedstr0m sa:Jag har nog det, skall kolla, måste det vara ett grönt?Jimel sa:Någon som har en hjälm som gått sönder och vill skänka spännet? Dottern har lyckats tappa bort sitt. 15mm band sitter på.
Cyklot B sa:Jag sparade spännena (och remmarna) när jag häromåret slaktade ett par hjälmar. Nu hittar jag dem inte i något av lägenhetens gömmen, så de bör ligga i mitt sportförråd i källaren – bland hjälmarna.Jimel sa:Någon som har en hjälm som gått sönder och vill skänka spännet? Dottern har lyckats tappa bort sitt. 15mm band sitter på.
Återkommer i morgon med detaljer, men det ska vara standardspänne med svart hona och röd hane, om det duger.
hedstr0m sa:Jag köper gärna ett par gamla cykellampor (styre + hjälm) som duger i skogen.
Gissar att flera av er pryltokiga har något liggande som ni inte behöver längre men som kan komma till användning av mig! ;)
Gärna runt Göteborg, men post funkar (förhoppningsvis) bra med.
CSN-vänliga priser uppskattas, max 500:-
Vet inte vad du tänkt dig att byta med, men jag har en Bryton Rider 40. Inte lika avancerad som den där, men den är garanterat mindre i formatet.Jimel sa:Någon som är sugen på ett byte?
Var tänkt till frugans mtb men den var större än jag trodde (bra att kolla sånt innan) oanvänd men har några år på nacken, kadensgivare (hastighet i samma?) samt monteringsfästen ingår.
Kartorna i enheten är inte svenska men går att slänga in OSM.
Cycloc Mio 505 HC
ratatosk sa:Fann ett lik i min källare, vill gärna bli av med det. Bytes mot inget alls, men du kan få en kram och god karma. Det mesta är nog räddningsbart av det som sitter på.
Storlek 54cm c-c.
Edit: Göteborg
Leffe sa:Har ett par hjul med mavic open pro-fälgar, deore-nav fram och xt med centerlock bak (skiva bak ingår). Rullar än så länge men bakhjulet kan riktas lite. Finns i Uddevalla.
Önskemål: Bytes gärna mot ett trendurobrett styre men om det inte är möjligt är de gratis. Eller ja råkar man komma med en påse fulöl går det bra också. Men som sagt gratis går bra också.
Krav: hämtas snart annars tippen
Edit: snart=1-2v. Har man styre får man förtur.
Edit2: vid byte kan jag ta mig några mil med bilen...
ratatosk sa:Fann ett lik i min källare, vill gärna bli av med det. Bytes mot inget alls, men du kan få en kram och god karma. Det mesta är nog räddningsbart av det som sitter på.
Storlek 54cm c-c.
SebbeK sa:ratatosk sa:Fann ett lik i min källare, vill gärna bli av med det. Bytes mot inget alls, men du kan få en kram och god karma. Det mesta är nog räddningsbart av det som sitter på.
Storlek 54cm c-c.
Finns den kvar, så tar jag den gärna!
/S
Storlek 54cm c-c.
Leffe sa:Har ett par hjul med mavic open pro-fälgar, deore-nav fram och xt med centerlock bak (skiva bak ingår). Rullar än så länge men bakhjulet kan riktas lite. Finns i Uddevalla.
Önskemål: Bytes gärna mot ett trendurobrett styre men om det inte är möjligt är de gratis. Eller ja råkar man komma med en påse fulöl går det bra också. Men som sagt gratis går bra också.
Krav: hämtas snart annars tippen ?
hedstr0m sa:ratatosk sa:Fann ett lik i min källare, vill gärna bli av med det. Bytes mot inget alls, men du kan få en kram och god karma. Det mesta är nog räddningsbart av det som sitter på.
Storlek 54cm c-c.
Är det ett Hamax-fäste som sitter på sadelröret?
Intresserad av det om den som hämtar inte vill ha!
White_XC_Ultimate_Carbon sa:Leffe sa:Har ett par hjul med mavic open pro-fälgar, deore-nav fram och xt med centerlock bak (skiva bak ingår). Rullar än så länge men bakhjulet kan riktas lite. Finns i Uddevalla.
Krav: hämtas snart annars tippen
Vad är det för storlek?? Jag kan vara intresserad. Har inget styre men öl kan ordnas.
/Kalle
Sköneman sa:Leffe sa:Har ett par hjul med mavic open pro-fälgar, deore-nav fram och xt med centerlock bak (skiva bak ingår). Rullar än så länge men bakhjulet kan riktas lite. Finns i Uddevalla.
Krav: hämtas snart annars tippen ?
Finns hjulen kvar?
Ska se om jag inte kan skicka iväg farsgubben på lite äventyr och fiska upp dem i sådana fall. Har inget styre men kasse öl kan ordnas givetvis!
// Viktor