Snesladd
Aktiv medlem
[Stora Yardsaletråden] Cykelprylar skänkes, bytes eller köpes.
29” däckhar du kvar hjulen? bytes mot vad?
Typ 200-300kr
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
29” däckhar du kvar hjulen? bytes mot vad?
Jag ställer mig gärna i kö på det bytet.29” däck
Typ 200-300kr
IM hugg dom duJag ställer mig gärna i kö på det bytet.
Jag vill inte för allt i världen tränga mig i någon kö. ?IM hugg dom du
nejdå du har mer nytta av dom ja tänkte mera fylla på bra o ha förråden ;)Jag vill inte för allt i världen tränga mig i någon kö. ?
Jag har en fd-5801 liggandes på K&S. Om den fungerar och är av intresse för dig är det bara att hojta till så löser vi det på något bra och billigt sätt.Söker efter en framväxel fd-4600 braze on eller 34.9mm. Tror fd-5700, fd-6700 funkar med. Har du en i gömmorna som du vill sälja/byta? hojta så löser vi något.
Jag har någ någon, kan kolla när jag kommer hem, inte helt hundra..Behöver en svart sadelstolpe i 27,2 mm. Gärna 35 cm lång men några cm kortare kan gå bra. Behöver nog vara nån sorts setback också så jag får sadeln rätt.
Kan byta mot fyra Schwalbe racerslangar eller pengar.
Släng in den här på Happy i Köp och Sälj så får du nog allt sålt den rätt lätt. ?Vill bara kolla intresse, men ska sälja min vitus nucleus 27,5 XL med dropper & oval singelklinga är någon intresserad innan jag lägger upp på blocket så är det bara att skicka PM!
funderade lite på de men tack för tipset!Släng in den här på Happy i Köp och Sälj så får du nog allt sålt den rätt lätt. ?
Jag ställer mig gärna i kö på det bytet
20mm eller 15 Axel ?Har en rockshox totem 180mm som är ett irriterande felköp av mej för alldeles för mycket pengar. Gaffelröret är 1.5 vilket så klart jag inte läste i annonsen. Är någon tillsats i den åxå som jag inte kommer ihåg vad den heter.
Så nu står den bara där i paketet. Blir sur varje gång jag ser den.
Någon som vill byta mot en kasse fulöl(norrlands, Hof osv)? Finns i sånna fall i Stockholm.
helt klart intressant om ingen annan e föreHar en rockshox totem 180mm som är ett irriterande felköp av mej för alldeles för mycket pengar. Gaffelröret är 1.5 vilket så klart jag inte läste i annonsen. Är någon tillsats i den åxå som jag inte kommer ihåg vad den heter.
Så nu står den bara där i paketet. Blir sur varje gång jag ser den.
Någon som vill byta mot en kasse fulöl(norrlands, Hof osv)? Finns i sånna fall i Stockholm.
Var finns scott en och tänkt pris? Är på jakt efter projekt som sen ungarna kan köra på så kan vara intressant ?Köpes/bytes eller "tigges": Framväxel (ev. även bromshandtag) Deore/Alivio/Acera ?, samt billig/gratis sadel !
Visa bilaga 474813Visa bilaga 474814Visa bilaga 474814Visa bilaga 474813
Hej!
Jobbar med projekt - "Fixa brorsans gamla Mongoose Pro till billig penning".
Jag behöver alltså en ny framväxel (9 vxl - den högra på styret), alternativt framväxel och bromshandtag. Tror den är av årsmodell 2003-2008 någonstans? Någon här kanske har bra koll?
OBS det behöver inte nödvändigtvis vara Shimano Deore, utan Alivio och Acera fungerar också.
Behöver även en sadel till denna cykel. Har du någon billig/gratis till övers?
Betalar givetvis fraktkostnad.
P.S. Detta är ett låg-budget-projekt och jag håller mig inom en snäv budget. Kravet är att produkten skall vara i fullt funktionsdugligt skick, kosmetiska defekter är av mindre betydelse.
Har en gammal Scott Expert Racing 26" (2001) i för stunden ej körbart skick, finns det intresse för den eller delar från den?
Tack & hej //David
Har jag tolkat det rätt att du behöver ett växelreglage till en 9-delad bakväxel? Alltså inte en framväxel (som sitter vid vevpartiet) eller reglage till framväxel (2 eller 3-delat, sitter vanligtvis till vänster) ?Jag behöver alltså en ny framväxel (9 vxl - den högra på styret), alternativt framväxel och bromshandtag.
Går det verkligen? Boostmaven är väl bredare än icke boost.Jag skulle vilja byta distanserna på mina Hope Pro II Evo från Boost 12x148 och 15x110 till QR 10x135 och QR 9x100. Jag kan även tänka mig att byta till 12x142 och 12x100, men helst QR.
Det ska vara samma adaptrar som till Hope 3 och 4 som jag har förstått det.
Jag kan även tänka mig att köpa någon av ovanstående adaptrar om någon vill sälja.
Det är vanliga gamla hederliga nav med bredare adaptrar. Jag antar att det här med boost inte var uppfunnet när Hope Pro II tillverkades.Går det verkligen? Boostmaven är väl bredare än icke boost.
160mm Centerlock men hjulen ingår 300:-Någon som sitter på två 160mm centerlock bromsskivor i Sthlm som den kan tänkas att skiljas ifrån?
Ok..... 2 lådor då ..... någon ?1 back Norrlands guld 4, 7 .... med utgånget datum... Men helt ok.
Bytes mot en yeti sb 130 ..helst komplett o inga sprickor
3 ..... Men där stannar jag ?Ok..... 2 lådor då ..... någon ?
Skickat pm!160mm Centerlock men hjulen ingår 300:-
Gaffeln?160mm Centerlock men hjulen ingår 300:-
200:-Gaffeln?
Om hjulen är 29" så köper jag dem gärnaSkickat pm!
? Skickar pm
Intresserad. Storlek?Slitna vinterskor från Diadora för SPD fästen skänkes. Fått dem av IM men har tyvärr ingen användning av dem. Hämtas i södra Stockholm.
26”, det visade sig att jag hade 3 hjulpar med centerlock-skivor i källaren ? så har inget behov av hjulen eller skivorna.Om hjulen är 29" så köper jag dem gärna