Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
(Tingad)Riktställ från Red Cycling nyskick.
Mx styre från Psychic ny.
![]()
PSYCHIC STYRE HONDA HÖG VIT 22mm, MX-08252WI (MC08406-6-WI)
Tillverkad av 6061-T6 Aluminium.Titanfärgadeloxerad yta,vänster sida räfflad.I mittdelen finns mått så man lätt kan finjustera styret.Barpad medföljer!(Ej Honda 80/85cc)www.progearmoto.se
Kom och hämta i Göteborg
Hade inte sagt nej till någon Pilsner med tydlig beska! ;)
Annars så räcker det med en tack
Jag håller på och flyttar nu och har ingen tid för att skicka men om ingen har hämtat tills jag är klar med flyttningen då hör jag av mig.Om ingen lokal förmåga hugger och du kan tänka dig skicka är jag spekulant på styret.
Känner du för att skicka iväg den till Skåne så hugger jag den gärna ?En gammal Lezyne cykeldator som jag fick via Happy men lyckas inte koppla den till telefon eller dator men skänkes bort som en fancy hastighetsmätare om någon är intresserad.
En slant till barncancerfonden eller Stuvarns insamling är en uppskattad gest.
Visa bilaga 633949
Du blev nr 2.Känner du för att skicka iväg den till Skåne så hugger jag den gärna ?
nummer 2, minuten efter? oj! hahaDu blev nr 2.
Om det skiter sig med den andra står du först i tur. :)
Väldans svårt att motstå det där. Tänk att slippa utanpåliggande jox på Miyatan på landet. ?Nybyggt hjul 630 m Duomatic 2110 nav doneras t behövande. Det mesta som fälgbana, ekrar och nipplar är nytt. Navet ( från 1973) är servat m nya lager. Byggt i trekors. Beställaren betalade mig men gick sedan bokstavligen upp i rök. PM: a vid intresse.
Väldans svårt att motstå det där. Tänk att slippa utanpåliggande jox på Miyatan på landet. ?
Väldans svårt att motstå det där. Tänk att slippa utanpåliggande jox på Miyatan på landet. ?
3x7 hittade jag precis en uppsättning av så vill du nedgradera är det bara att hojta till.Skulle någon ha ett par v-bromsar med handtag över? Letar också efter ett par 3x8 thumbies för en gammal mtb. Betalar förstås eller byter gärna mot något jag har liggandes.
Annars kan jag vara spekulant på 3x7 beroende av modell ?3x7 hittade jag precis en uppsättning av så vill du nedgradera är det bara att hojta till.
Handtag till v-bromsar borde jag kunna skaka fram.
Passar inte vilken skruv som helst med rätt gänga? Du kanske redan har en i någon låda?Är det möjligtvis någon som har en Sram B-Bolt till XX1/XO1 att avyttra?
Antagligen så gör dom det, men XO1 å XX1 designen skiljer sig en del nämligen.Passar inte vilken skruv som helst med rätt gänga? Du kanske redan har en i någon låda?
Du behöver inte ta en M4 för just en annan bakväxel, du kan troligen ta vilken M4 som helst i rätt längd.Antagligen så gör dom det, men XO1 å XX1 designen skiljer sig en del nämligen.
Vad d gäller att ha det i någon låda så nja, har faktiskt aldrig behövt byta ut en bakväxel innan cykeln varit utbytt ?
Det är ju inte utan att man blir lite sugen ändå...För den lilla landsvägshojen. Bockstyre 38 cm och vevar 155mm. Kanske värt en finöl?
Finns i Axelsberg söder om söder [Sthlm]
Vänta nu, M4? Så d alla kallar för b-bolt på t.ex youtube e inte b-bolt?Du behöver inte ta en M4 för just en annan bakväxel, du kan troligen ta vilken M4 som helst i rätt längd.
Ja, då går det inte med en M4.Vänta nu, M4? Så d alla kallar för b-bolt på t.ex youtube e inte b-bolt?
Den du monterar själva växeln med mot växelörat då...
Äh, kom och hämta! Satt ju på den från början. Du vet att du vill ?Det är ju inte utan att man blir lite sugen ändå...
Tar dock förnuftet till fånga den här gången.
Vill du sälja saker, använd köp och sälj.Ett par nya stänkskärmar säljes för 50 kronor. Hämtas i Haninge i Stockholm och betalning sker med Swish.
Stänkskärmarna är helt nya och fortfarande o förpackningen. Det är sådana på länken nedan.
![]()
Jag har uppenbarligen läst fel i rubriken. Alltid trott att även "säljes" står med. Mitt fel.Vill du sälja saker, använd köp och sälj.
Fint, då behöver jag bara skaffa ett nytt kassett. Jag skickar pm.3x7 hittade jag precis en uppsättning av så vill du nedgradera är det bara att hojta till.
Handtag till v-bromsar borde jag kunna skaka fram.
Hej, även de kunde passa, tack! Jag drar pm.Jag har ett par Shimano st-er30 3*7-reglage som jag gärna skänker om ngn är sugen? Även två kompletta v-bromsar.
Finns i Axelsberg söder om söder [Sthlm].Visa bilaga 634217
Orkar du posta vevarna till Göteborg så kan jag swischa för frakt å lite finöl? /FredrikFör den lilla landsvägshojen. Bockstyre 38 cm och vevar 155mm. Kanske värt en finöl?
Finns i Axelsberg söder om söder [Sthlm]
Jag ska till Gbg på fredag. Om dom finns kvar?Har varit hemma med sjuka barn hela helgen så de ligger kvar.