Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Strava tror att jag bor i Kävlinge. Det gör jag verkligen inte. Hur kan Strava ha fått för sig det, och hur ändrar jag det till Gbg igen (som det var fram till för några veckor sen)?
Visst var det så att du tyckte att tjejer som pratar skånska är lite extra? Strava har helt enkelt värnat om din framtid, att flytta till Skåne är ditt öde.
Med vänlig hälsning,
Magnus
tropfrog skrev:
-------------------------------------------------------
> Visst var det så att du tyckte att tjejer som
> pratar skånska är lite extra? Strava har helt
> enkelt värnat om din framtid, att flytta till
> Skåne är ditt öde.
> Med vänlig hälsning,
> Magnus
Det gick visst att ändra. Anledningen till att jag inte tänkte på att ändra det manuellt var att jag ju inte ändrat det till att börja med, så jag tänkte att den kanske tog den mest förekommande startplatsen. Men Kävlinge? :D Jag har aldrig ens varit i Kävlinge!
Mange. skrev:
> Jo! Enligt Strava bor du där, Om vi inte kan lita
> blint på stravas information, hur kan man då tro
> på alla KOMs?
> Har någon ens cyklat?
Mange. skrev:
> Jo! Enligt Strava bor du där, Om vi inte kan lita
> blint på stravas information, hur kan man då tro
> på alla KOMs?
> Har någon ens cyklat?
Det enda som är säkert är att om din runda inte finns på Strava, så finns den inte i verkligheten.
KONAmi skrev:
> Jag har en Sony Experia V men lyckas inte
> installera Strava. Jag får följande meddelande
> när jag försöker ladda ner appen:
>
> "Du kan inte köpa objektet på grund av den
> angivna innehållsfiltreringsnivån"
>
> Är det någon som vet vad det innebär i klartext
> och om jag kan lösa det på något sätt?
Är det en privat eller företagstelefon? Om det är det senare kan det vara något som din arbetsgivare lagt på den. Om inte skulle jag nog kolla med operatören eller de jag köpt telefonen av. Någon har ju onekligen lagt dit ett filter.