Svenska Mässan - på två hjul

t0dy

Ny medlem
Någon som kommer gå på den mässan? Tror ni det kommer vara värt att pallra sig dit när man bor 3 mil därifrån? :)
återkommer med info om jag hittar nåt intressant.

3 mil? Om mässan inte ens varit värd 3 mil så hade dom nog inte haft någon mässa!? Frågan är väl snarare om det är värt inträdet. Jag ska i allafall dit. Definitivt! Kul att se på lite nyheter och känna på snygga prylar.

Jag skojjade ju bara :P jag går i skolan drygt en km från mässan. klart jag kommer! kostar 120 för en styck vuxen på tors/fre/sön och 150 för en styck vuxen på lördagen.

Det är en del cyklar, även om det först och främst är MC som mässan har fokus på. 1/10 är väl cyklar tror jag.
Jag kommer garanterat att gå dit, bor ju ett par km därifrån. Hoppas träffa många happyiter där, kanske man träffar Oskar_ också och får se om han är trevligare i verkligheten än i cyberspace...? :-)

/Leo

mikael_nr1 skrev:
-------------------------------------------------------
> Jag ska nog dit också. Skulle inte någon kunna
> ordna en happy monter?

Det är ev. på gång, Jomper har mer info. :-)

/Leo

Leo skrev:

> kanske man träffar Oskar_ också och får se om han
> är trevligare i verkligheten än i cyberspace...?
> :-)

ska nog inte dit iår, men jag kan säga att jag är inte "B-O" IRL :D

Oskar_ skrev:
> Leo skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
>
> > kanske man träffar Oskar_ också och får se om
> han
> > är trevligare i verkligheten än i
> cyberspace...?
> > :-)
>
>
> ska nog inte dit iår, men jag kan säga att jag är
> inte "B-O" IRL :D
> - happy konspiracy -

Ok, isåfall får du gärna vara dig själv här också, det är de flesta andra här. Blir liksom lite trevligare då. :-) 30 mil är väl inget att bråka om, det köra man på 3-4 timmar lagligt, kom och kör lite trial med din Bianchi i happymontern???

/Leo

Vi har blivit erbjudna en monter för enhjulingsfolket.se där så ni får komma förbi! :P

Blir nog både trial och muni på ett hjul där!

Senast redigerad av en moderator:
jag är definitivt för en happymonter :) det skulle vara skitkul och säkert inspirera fler till att börja med mtb när de ser att det finns en hel community för det :P

Tänkte försöka få med mig lite folk härifrån, isåfall kommer jag. Skulle vara kul att träffa både lite happyfolk och enhjulingsfolk IRL + lite trevliga hojar förhoppningsvis. Dåligt med info om vilka som ställer ut. Är Dane där tro?

Senast redigerad av en moderator:
Hade tänkte åka på lördagen, men 300:- för mig och sambon är saftigt för att skaffa sig en neurotisk frustration. (alla crossprylar som jag försökt att förtränga, rejser-cyklar och trailar och trialar och fr och dh och am och xc och.......)

rejser skrev:
> Hade tänkte åka på lördagen, men 300:- för mig och
> sambon är saftigt för att skaffa sig en neurotisk
> frustration. (alla crossprylar som jag försökt att
> förtränga, rejser-cyklar och trailar och trialar
> och fr och dh och am och xc och.......)

Det finns fortfarande fribiljetter kvar till den kreative.... =)

I Pro Cycle Adventure Park kan man själv testa olika cyklar, kommer att finnas 200 kvm monter att cykla runt i. Vi kommer att bygga upp trial sektioner, Northshores, lite hopp m.m.

Jag siktar på att ta en titt på torsdag e.m. innan jag åker hem till Östergötland. Hoppas att det finns lite glada Happyiter att tjata med då.

jag ska dit o kolla på snygga killar,kommer springa runt med en biltema rygga fylld med vittvin

eller fittin
mittin
smittvin
nivea
smaskbole
gaynypon

cerro skrev:
> Vilken dag kommer du Oskar?

Vet inte, lördag kanske tror jag Roger sa.

Tillbaka
Topp