Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tycker jag har gått igenom hela mailen men ska göra det igenHmm, ja. Tillhör du de som inte har fått mejlet med hålltider i en bilaga? För ca tre veckor sedan. Skräphögen kanske?
Tycker jag har gått igenom hela mailen men ska göra det igen
Men bra!...Blev bättre om jag sökte på 'Loss' än Sverigetempot
Är det någon som siktar på under 100 timmar?
Tror https://happyride.se/forum/threads/sverigetempot-2021.3029396/post-3968355 ger svar på åtminstone en del av frågorna.@Petert & övriga; vilka tio stämplingsorter är det och vilka två inrättningar är obligatoriska utöver Östersund?
Och vilket nummer messar man på plats i Smygehuk?
Tusen tack på förhand!
Hej Totte,@Petert & övriga; vilka tio stämplingsorter är det och vilka två inrättningar är obligatoriska utöver Östersund?
Och vilket nummer messar man på plats i Smygehuk?
Tusen tack på förhand!
Är jag blind som inte hittar de uppdelade GPX/TCX-filerna?
sverigetempot.wordpress.com
![]()
Sverigetempot 2020 [en]
Links to the route for your gps 1. Riksgränsen-Vilhelmina (716 km) 2. Vilhelmina-Karlskoga (815 km) 3. Karlskoga-Smygehuk (581 km) ——————…sverigetempot.wordpress.com
är det någon skillnad i rutten på dessa 3 sektioner och tidigare fil som låg här?![]()
Sverigetempot 2020 [en]
Links to the route for your gps 1. Riksgränsen-Vilhelmina (716 km) 2. Vilhelmina-Karlskoga (815 km) 3. Karlskoga-Smygehuk (581 km) ——————…sverigetempot.wordpress.com
Haha (självironiskt), bra fråga. Den står vi för men det är ju ärligt talat inte övertydligt.. ingen har frågat tidigare men vad det beror på vet endast randogudarna.Nu har jag även en egen fråga: "Bagdroppen" - det står att det är en kartong på 11.5 liter. Ska man själv ha med kartongen, eller är det så man vet hur mycket plats som finns att tillgå, men kartongen kommer att finnas på plats?
Toppen, tack för det snabba svaret. Misstänkte det, men säkrast att vara säker ?Haha (självironiskt), bra fråga. Den står vi för men det är ju ärligt talat inte övertydligt.. ingen har frågat tidigare men vad det beror på vet endast randogudarna.
Jag kom att tänka på det en glömde ta upp det här. Tack så mycket!@Raggamuffin har lösningen ett par inlägg upp!
Det går även att ställa in så man får max 500 punkter när man laddar ner filen.Jag kom att tänka på det en glömde ta upp det här. Tack så mycket!
Uppstod häromdagen. Jonas Wiking, jswg, tog initiativet, skapade loggan och kommer att leverera fina bilder från loppets alla dagar.Jag tror inte denna postat innan (och i vilket fall förtjänar det en bump) https://instagram.com/sverigetempot?utm_medium=copy_link
Vore kul om det kunde hoppa igång.Jag tror inte denna postat innan (och i vilket fall förtjänar det en bump) https://instagram.com/sverigetempot?utm_medium=copy_link
2 kvällars framläggning och avchekning mot packlista... Inte klar...Alla sitter hemma lugnt i stugorna?
Själv känner jag bara stressen.
Fyra dagars arbetsvecka. Cykel som det ska fixas hjul, väskor, laddning, däckbyte, kedja+kassett och säkert mer där till. Osäkerheten när man lägger sin resa i händerna på SAS och kollektivtrafiken. Och all packning som kvarstår.
Alla sitter hemma lugnt i stugorna?
Själv känner jag bara stressen.
Fyra dagars arbetsvecka. Cykel som det ska fixas hjul, väskor, laddning, däckbyte, kedja+kassett och säkert mer där till. Osäkerheten när man lägger sin resa i händerna på SAS och kollektivtrafiken. Och all packning som kvarstår.
? jag hoppas också det. var ju mest bara jobbigt att jag fick vänta I tre dagar pga midsommar. en kompis ska ta med sig en nödfalls vevparti till starten som jag får låna men det vore ju skönt att kunna köra en sista runda på måndag och veta att cykeln fungera innan man packa den ihop...Det där ville jag inte se, har velat fram och tillbaka om jag skulle byta mitt...
Men nån butik måste ju ha.