geologen skrev:
-------------------------------------------------------
> Det finns, men sannolikheten för att den enda
> vinkel de går att ställas i är perfekt för dig
> är nog försvinnande liten. Däremot har nog de
> flesta wing-styren en ganska bred del i mitten som
> är helt cirkulär. En del tempobågar funkar fint
> att montera så långt in. Jag hade ett sånt
> styre tidigare och använde Deda Clip-One utan
> problem.
Jag har kollat på ett par Deda parabolica Uno, så dessa kanske funkar, jag var lite osäker om det blir för smalt mellan bågarna. Vad brukar man hamna på för c/c-mått mellan bågarna på ett ungefär?