Fjärdebrunn
Aktiv medlem
Testa nya forumet på Happyride
Det där med bilder som bifogade filer funkar inget vidare. Ikonen för bild för subtil?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
I bifoga fil nedanför kunde jag välja två men bara en kom med. I bifoga bild med symbolen ovanför kunde jag bara välja en.tror det blir skillnad om du väljer bifoga bild från menyn ovan inläggsrutan i stället för att använda ”bifoga filer”.
Kan förklara varför jag råkat trycka på förhandsvisning några gånger. Man vänjer sig säkert.Bara jag som tycker det är en gnutta udda att skicka ligger till vänster om förhandsvisning och inte till höger?
Förmodligen. Tänkte inte ens på det förrän nu.Kan förklara varför jag råkat trycka på förhandsvisning några gånger. Man vänjer sig säkert.
Vet inte om det hör hit men ni verkar så insatta så jag ställer frågan här.
Annonserna fungerar perfekt på min telefon men i datorn ser jag inga bilder.
helt rätt, tackar och bockar :)För att du har en annonsblockerare aktiverat, inaktivera den för Happyride så fungerar det. Något filter du har tar bort bilder i "annonser" och gör det lite för aktivt.
Tweet bäddas in
...men inte Instagram
Haha. Noterade också det. Skall ta bort minNu när det är en automatisk skiljelinje till signaturen så måste ju alla ta bort den gamla det fattar ni va?
Nej detta stör mig inte alls!!!?
På mobilen tror jag den inte syns alls.Jag ser inte min signatur. Har jag glömt slå på den igen eller är det bara för att jag läser på mobilen?
Nu funkar ignorera-knappen igen! Bättre också för nu ser man inte heller medlemmens text när nån citerar den. Och de kan inte heller skicka PM längre, härligt. Tack för jobbet, bra gjort!Ska skicka dig ett PM för det funkar inte längre nu, jag kan fortfarande läsa medlemmen som jag hade dolt tidigare. Om jag klickar på "ignorera medlemmen" då kommer texten "Du ignorerar redan denna medlem".
Fundering: När man är i ändra-läge finns det två knappar, Spara och Radera. Har inte vågat trycka på Radera men den indikerar ju att aktiviteten skulle tas bort ur kalendern. Ett inte helt otänkbart scenario är att man av misstag går in och börjar ändra en aktivitet bara för att upptäcka att det var fel aktivitet. Naturligtvis kan man lämna sidan utan att vare sig trycka på Spara eller Ändra. Skulle dock kännas lite mer "ombonat" om det fanns en Avbryt-knapp som gör att man lämnar utan att något ändras.Ah, en Ändra-knapp dök upp nu!![]()
Trots att jag tillhör dem som tycker att allt var bättre förr måste jag erkänna att nya forumet ser riktigt bra ut. Nu när jag tagit bort avatarer, notiser m.m. ser det nästan ut som förr. Men en sak stör jag mig på och det är raden med reaktioner (tummen upp). Finns det något sätt att dölja den på?
Blockera CSS-klassen .reactionsBar i din adblocker. Om du inte vet vad detta betyder ger jag ingen techsupport.Trots att jag tillhör dem som tycker att allt var bättre förr måste jag erkänna att nya forumet ser riktigt bra ut. Nu när jag tagit bort avatarer, notiser m.m. ser det nästan ut som förr. Men en sak stör jag mig på och det är raden med reaktioner (tummen upp). Finns det något sätt att dölja den på?
Du går in på ett PM och klickar på "Lämna".Jag vill ta bort en massa gamla pm, hur gör man då ?
Bättre att klicka i rutan bara i pm listan,sen välj alla längst ner.Du går in på ett PM och klickar på "Lämna".
Det här händer för mig också. Chrome på Android. Mycket störande. Ingen adblock eller liknande på som kan ställa till det.Varför har det plötsligt börjat att hoppa tillbaka ett par inlägg från nytt inlägg?
När man öppnar med NY-knappen hinner man läsa översta raden på rätt inlägg innan det hoppar tillbaka ett par inlägg upp. (Google chrome på laptop).
Det betedde sig inte så igår på samma dator.
Det här händer för mig också. Chrome på Android. Mycket störande. Ingen adblock eller liknande på som kan ställa till det.