Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Om du går in på forumet och skrollar längst ner så finns en ignorera detta forum-knappHur ignorerar jag elcykelforumet?
+1 på dettaEn annan grej är att det borde bra att komma till det riktiga happy och inte den samlade varianten med allt när man trycker på forum. Klistrade trådar syns inte i samlingsvyn
Man kan inte +1a längre. Nu finns nåt modernare: "Gilla"
Bra jobbat, kommer bli kanon det här!Tycker det var snyggare med ”Ny”-knappen till vänster om rubriken.
Man kan inte +1a längre. Nu finns nåt modernare: "Gilla"
Så nu vet jag inte hur jag skall hålla med er för jag gillar inte gilla-knappen
Det kunde blivit mycket värre, tycker jag.RIP Happy. :(
Kunde blivit sjukt mycket värre.Det kunde blivit mycket värre, tycker jag.
Det var ju luftigt redan innan, nu faller man ju mellan raderna i luften ;-)Jag gillar förbättringarna i överblick av trådarna det har blivit för mig som ofta läser på mobilen. Luftigt är guld för läsbarheten.
Avd irriterande: även om inlägg är lästa (från innan uppgraderingen) så hamnar man på sid 1 när man vill hoppa till första olästa inlägg.
Sen är det vissa saker som är ovana också, men vanan lär komma.
Keep up the good work!
Det var banne mig det finaste jag hört sen konfirmationenOm du går in på forumet och skrollar längst ner så finns en ignorera detta forum-knapp
Jag noterade också att det inte ser ut att stämma..@jomper fuskar ju! Han har ju nästan 400 poäng mer än maxpoängen, om man bortser från "gilla-poäng"
Jag noterade också att det inte ser ut att stämma..
Gilla, poäng osv. Lite 2016?
Definitivt.Tjena!
Gillaknapp tycker jag är ok, men poängliga känns lite överskattat.
Särskilt om jomper ändå fuskar.Tjena!
Gillaknapp tycker jag är ok, men poängliga känns lite överskattat.
Exakt vad jag satt och tänkte. Överblicken går helt förlorad nu.Den gamla citeringen hade ju sina brister men att kunna se mer än en nivå känns rätt vettigt för läsbarheten om det går att ändra. Två eller tre vore mer lagom tycker jag. Visst det går att trycka på pilen men sen ska man hitta tillbaka ner igen om man inte läste precis i slutet av tråden.
Tyvärr känns nya gränssnittet rörigare än tidigare..Exakt vad jag satt och tänkte. Överblicken går helt förlorad nu.
Den heter forum och ligger nere till höger i inlägget. Fast den leder inte riktigt rätt tycker jag.Jag saknar inläggslistan knappen?
Det förra var ju inte heller perfekt direkt. Jag är trygg med att JohanA löser sista detaljerna även den här gången. Och så vänjer vi ossTyvärr känns nya gränssnittet rörigare än tidigare..
Jag tycker det där var smart. Finns ju en massa trådar med ny info jag inte vill läsa i. Nu syns det vad jag redan kollat på förra besöket.Och det här avbrottet stör så sjukt mycket!
Uppfattas som en reklam-banner.
Visa bilaga 399449
Och varför skulle jag vilja veta det när "Ny" indikerar var ny information finns att läsa?
"Ny" skall såklart vara längst till vänster. Det var exakt samma förut, att det låg huller om buller men flyttades senare till vänsterkanten.
Fast det är inte riktigt samma sak. Ny släcks när du besökt en tråd.Och det här avbrottet stör så sjukt mycket!
Uppfattas som en reklam-banner.
Och varför skulle jag vilja veta det när "Ny" indikerar var ny information finns att läsa?
"Ny" skall såklart vara längst till vänster. Det var exakt samma förut, att det låg huller om buller men flyttades senare till vänsterkanten.