Testa nya forumet på Happyride

Pfaff

Aktiv medlem
Finns det möjlighet att skapa och använda egna färgscheman? Jag har försökt hitta ett sätt att ändra den illröda färgen på "NY"-knappen, men mina webbkodsskills är obefintliga, så jag lyckas inte. Och det är så jobbigt för mina ögon att jag inte kan använda översiktssidan just nu. :(
Jag har samma fina fisbeige-bruna färg som innan Den Stora Omläggningen.

Pfaff

Aktiv medlem
Den här var ju intressant.

AF9F12EB-C462-49E0-8C88-0364838FBE3A.png

När jag tittar på bilden i Naikons vevlagerinlägg kommer kakfrågan genast upp.
Jag ser givetvis inte om Naikons bild är en bild eller en länk men jag misstänker det förra.
Är det bara olustigt eller är det en lus?

jingleyschmidt

Aktiv medlem
Finns det något sätt att per default se ALLA trådar och inte bara olästa?

EDIT: Det gick att "Spara som standard" under samma meny som man filtrerar. Såg det så fort jag skrivit. :P

jingleyschmidt

Aktiv medlem
I övrigt så tror jag att jag kommer gilla nya forumet mer och mer. Många vettiga funktioner som kommer göra vistelsen bättre och smidigare! :)

JohanA

Administrator
Den här var ju intressant.

Visa bilaga 399453
När jag tittar på bilden i Naikons vevlagerinlägg kommer kakfrågan genast upp.
Jag ser givetvis inte om Naikons bild är en bild eller en länk men jag misstänker det förra.
Är det bara olustigt eller är det en lus?
@Naikon har bäddat in en bild från imgur och så det är deras meddelande du ser. Ett tips är att ladda upp bilderna direkt på forumet, så slipper man sånt där.

h.g.j

Aktiv medlem
Herregud....var var alla surgubbarna i början av tråden när man fick gå in och känna sig för och komma med tyckande innan det gick skarpt... ? Då låg dom minsann och sov, men nu har dom tydligen vaknat...på fel sida dessutom.. 😀

Det här blir bra, jag gillar gilla funktionen, för att kunna visa uppskattning utan att lägga in en massa +1 som skickas ut till alla som råkar prenumerera på tråden. Som tidigare talare varit inne på, så känns väl poänghistorien inte lika nödvändig. Men den är ju bara positiv i alla fall, jag vet en forummotor jag trasslade med för några år sedan, där kunde man ge folk minuspoäng, och hade dom fått tillräckligt med minus så var deras inlägg dolda....

plumse

Aktiv medlem
Jag tycker vi skall byta gillaknappen mot ett granskningsförfarande istället.
Ungefär som på Blocket.
En åsiktselit avgör om inlägget är värdigt publicering eller ej.
Annars rasar ju kategorierna samman fullständigt.

s

Aktiv medlem
Jourhavande surgubbe ger två tummar upp!

Jag fick beige färgtema från start!
* tårögd *

jingleyschmidt

Aktiv medlem
Ta bort så ni inte ser avatarer samt signaturer i inställningar så blir det mycket stilrenare både i trådlistan och inuti trådarna. :) Några lätta knapptryck så är det nästan som innan, om man gillade det.

Roger_Edvinsson

Aktiv medlem
Vet inte om det har med forumet att göra men listan i kalendern på "Mina Event" går inte längre att nå och eventet är inte heller längre editerbara.
vad gäller forumet väljer sig ögat fortfarande men det ser bra ut hittills (y)

Rattnalle

Aktiv medlem
Jag refreshade på surfplattan där jag inte loggat in än.

Är det verkligen det temat ni vill ska vara standard? Min spontana reaktion var att blunda nämligen..

Yonna

Aktiv medlem
Ja det går. Du klickar på Ignorera på medlemmen du vill blockera. Då kommer du inte se inlägg och personen kommer inte kunna skicka pm till dig. Om ni har en befintlig PM konversation kan du välja att lämna den och ignorera nya svar.

Inbyggt är en funktion som gör att inlägg som skrivs sparas hela tiden. Tror det sparas i 48 timmar så jag hoppas det ska fungera bra för dig!
Wow, härligt, ni är fantastiska! Bra jobbat! 😘

När jag klickar på Ignorera då står det: "Du ignorerar för närvarande inga medlemmar" och när jag klickar på "ignorera medlem" då står det: "Hoppsan! Vi stötte på några problem. Du ignorerar redan denna medlem." Så hoppas det har lyckats?

Såg just nu att jag hade skrivit ett inlägg som jag inte hade skrivit, men det var Yeew som har samma Y-bokstavfärgavatar. Så trots att jag inte tycker om avatars ska jag ändå ändra lite y-cirkeln nu ..

Sambal Oelek

Aktiv medlem
Jag har samma fina fisbeige-bruna färg som innan Den Stora Omläggningen.
såhär kan man göra för att ändra layouten...

NickPick

Aktiv medlem
Rätt färg och allt. Tycker dock det blev lite rörligare. Svårt att förklara men som med allt så är det ju bara en vanesak. Tar det inte 21 dagar i snitt att skaffa sig en vana?

För övrigt vill jag inte ha miniatyrerna av bilder i ministorlek. Upp med dom full-size, vi har ju så sjukt bra internet här. Det är inte Thailand liksom.

Senast ändrad:

GoranS

Aktiv medlem
Troligen skit bakom spakarna, men ...

Skapade en aktivitet i kalendern, sparade, insåg att jag glömt en sak och tänkte lägga till den, men jag hittar inget sätt att editera en skapad kalenderaktivitet. Klickar jag på aktiviteten i kalendern får jag upp den i ett läge där jag kan titta på den men inte redigera. Kör inkognito i Chrome (om det nu har ngt med saken att göra).

Uppslag?

Aron

Aktiv medlem
Texten blir väldigt liten på högupplöst jobbskärm. Mina gubbögon har väldigt svårt med läsbarheten, även med glasögon.

Jag får följande felmeddelande när jag söker efter trådar: Sidan dirigeras om felaktigt
Mina browsers har hela arsenalen av anti-tracking, det kan kanske spela in?

Maakus

Aktiv medlem
Texten blir väldigt liten på högupplöst jobbskärm. Mina gubbögon har väldigt svårt med läsbarheten, även med glasögon.

Jag får följande felmeddelande när jag söker efter trådar: Sidan dirigeras om felaktigt
Mina browsers har hela arsenalen av anti-tracking, det kan kanske spela in?
Ctrl + Mus-hjul löser texten.

JohanA

Administrator
Skapade en aktivitet i kalendern, sparade, insåg att jag glömt en sak och tänkte lägga till den, men jag hittar inget sätt att editera en skapad kalenderaktivitet. Klickar jag på aktiviteten i kalendern får jag upp den i ett läge där jag kan titta på den men inte redigera. Kör inkognito i Chrome (om det nu har ngt med saken att göra).
Fungerar det bättre nu?

Köp & Sälj

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer