JohanA
Administrator
Testa nya forumet på Happyride
Nu ska länken gå rätt.När jag trycker på kalender så hamnar jag på köp & sälj.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nu ska länken gå rätt.När jag trycker på kalender så hamnar jag på köp & sälj.
Finns det möjlighet att skapa och använda egna färgscheman? Jag har försökt hitta ett sätt att ändra den illröda färgen på "NY"-knappen, men mina webbkodsskills är obefintliga, så jag lyckas inte. Och det är så jobbigt för mina ögon att jag inte kan använda översiktssidan just nu. :(
Ja den finns ju men blir inte samma som innan, saknar som det var.Den heter forum och ligger nere till höger i inlägget. Fast den leder inte riktigt rätt tycker jag.
@Naikon har bäddat in en bild från imgur och så det är deras meddelande du ser. Ett tips är att ladda upp bilderna direkt på forumet, så slipper man sånt där.Den här var ju intressant.
Visa bilaga 399453
När jag tittar på bilden i Naikons vevlagerinlägg kommer kakfrågan genast upp.
Jag ser givetvis inte om Naikons bild är en bild eller en länk men jag misstänker det förra.
Är det bara olustigt eller är det en lus?
Du ligger i läTror jag behöver hitta ett liv...Visa bilaga 399497
Get a lifeDu ligger i lä
+1Gillaknappen kommer döda alla fina +1 bumpar :/
Ja det går. Du klickar på Ignorera på medlemmen du vill blockera. Då kommer du inte se inlägg och personen kommer inte kunna skicka pm till dig. Om ni har en befintlig PM konversation kan du välja att lämna den och ignorera nya svar.
Inbyggt är en funktion som gör att inlägg som skrivs sparas hela tiden. Tror det sparas i 48 timmar så jag hoppas det ska fungera bra för dig!
såhär kan man göra för att ändra layouten...Jag har samma fina fisbeige-bruna färg som innan Den Stora Omläggningen.
Misstänker att du ligger rätt bra till vad gäller antal inlägg per dag som medlem bland de som postat skapligt många inlägg.Du ligger i lä
Texten blir väldigt liten på högupplöst jobbskärm. Mina gubbögon har väldigt svårt med läsbarheten, även med glasögon.
Jag får följande felmeddelande när jag söker efter trådar: Sidan dirigeras om felaktigt
Mina browsers har hela arsenalen av anti-tracking, det kan kanske spela in?
Till viss del. Radlängderna är ganska långa också, och de skalas upp.Ctrl + Mus-hjul löser texten.
Fungerar det bättre nu?Skapade en aktivitet i kalendern, sparade, insåg att jag glömt en sak och tänkte lägga till den, men jag hittar inget sätt att editera en skapad kalenderaktivitet. Klickar jag på aktiviteten i kalendern får jag upp den i ett läge där jag kan titta på den men inte redigera. Kör inkognito i Chrome (om det nu har ngt med saken att göra).
Det har jag inte lyckats med. Hur gjorde du?Om jag förstår rätt kan man ignorera sig själv. Det är en bra funktion. ?