Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Och? Jag säger att pulsfunktionen inte ska ses som ett plus eftersom den är kass. Högst relevant om man köper klockan i tron att pulsmätaren är ett plus.TS frågar efter en klocka och inte något tillbehör till träningen.
TS frågar efter en klocka och inte något tillbehör till träningen.
Jag har oxå en Suunto Spartan Sport i något derivat. Det är den buggigaste elektronikpryl jag haft. Exempel inkluderar en timer som stannar spontant, har det på video... Senaste uppdateringen pajade stegmätaren som nu mäter knasigt många steg, även när man är helt stilla. Uppdateringsfrekvensen är mycket låg. Det är min tredje Suunto, men aldrig mer. Supporten är ett skämt dessutom. Köp inte en sådan.Suunto Spartan Sport har jag haft ett bra tag nu å den är jag nöjd med.
Suunto Ambit3 Sport
Hitta instruktionsvideor, svar på vanliga frågor, handledningar och detaljerad supportinformation för din Suunto-klocka.www.suunto.com
frid!
??????Festinas klockor säljs i Ur&Penns butiker.
Jag gillar deras rena klockor och historia.
Är det månne ”Yonsson” från klocksnack.se?Och? Jag säger att pulsfunktionen inte ska ses som ett plus eftersom den är kass. Högst relevant om man köper klockan i tron att pulsmätaren är ett plus.
Ja. Jag brukar inte syssla med smarta klockor men jag provkörde Garmin MarQ i några veckor. Pulsfunktionen var under all kritik. Kan tänka mig att den är kanon om man går igång på inställningar och teknik och vill ha en alltiallo-klocka. För cykling däremot föredrar jag min Garmin Edge 530 där man kan se kartor med spår och annat.Är det månne ”Yonsson” från klocksnack.se?
Cykel <-> KlockaOT: Och undertecknad är andra halvan av Two Watch Guys.
Optisk pulsmätning är värdelöst oavsett klocka.
Optisk pulsmätning är värdelöst oavsett klocka.
Aldrig att Garmin är bättre, det ska vara Polar. ?Fitbit versa skiljer 40-60 slag mot polar m400 på cykel. Rätt meningslöst. Sen är säkert Garmin bättre (lite)
Bättre än versas optiska. Har aldrig kört nån annan utan band och har inte kollat på polars nyare som möjligen har detta. Det enda jag är missnöjd med på polar är att jag inte har ant+ på bandet men det finns visst polar som har det.Aldrig att Garmin är bättre, det ska vara Polar. ?
H10 och den nya H9 har även ant.Bättre än versas optiska. Har aldrig kört nån annan utan band och har inte kollat på polars nyare som möjligen har detta. Det enda jag är missnöjd med på polar är att jag inte har ant+ på bandet men det finns visst polar som har det.
Men då har vi ju en riktigt kunnig klocknörd här????
En kollega tycker hans funkar bra. Jag har en enklare och det är väl sådär. Nyligen utbytt mäter den fortfarande runt en tiopotens för många steg... Det finns ett skäl att dcrainmaker inte rekommenderar några suuntoklockor. Är man okej trots det så är väl Suunto 9 rätt okej i pris numera. Men jag hade nog gått på någon nyare än 9:an i sådana fall.Lånar tråden.
Någon som har erfarenhet av Suunto 9?