Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Espressionist sa:Måste tyvärr jobba kl. 18:00. Ha det så kul!
dnleriksson sa:Yes, ALLA! Det ska bli skoj! Var längesen vi cyklade storgrupp i skogen!
Gruppcykling verkar jättejobbigt.s sa:dnleriksson sa:Yes, ALLA! Det ska bli skoj! Var längesen vi cyklade storgrupp i skogen!
Gruppcykling? Har ni blivit helgalna?
.
Conan arkivarien sa:Gruppcykling verkar jättejobbigt.
WSB sa:Shrue sa:WSB sa:Var nere i Sunnersta på kundbesök och produkttest igår. Kändes mest rätt att ta endurohojen på det :) blev lite nerförsåka också då ju. Halt gräs ;)
Nu blev man nyfiken på vad för jobb som kan kombineras med sunnerstaåsen..
Såg att Sixtenloppet går på söndag (http://www.knivstack.se/Tavling/Varatavlingarlopp/sixtenloppet210), någon som ska dit?
Låter tungt att köra mtb-banan nonstop i 3 timmar, men man kanske kan kör ett varv och sen äta korv i 2,5 timmar istället :P
Hehe, jag är konstruktör och har tagit fram en ny typ av ankarlift åt ett Uppsalaföretag. Så vi gjorde lite produktverifikation i närmsta "skidbacke" ;)
Är vi intresserade av liftassisterad cykling i Sunnersta nästa sommar?
JojjeM sa:Conan arkivarien sa:Gruppcykling verkar jättejobbigt.
Det var det (trots att jag avvek i förtid). Shrue och dnleriksson envisades med att köra jätteknöliga stigar jättefort.
Fast lite trevligt också.
Erik & Johan
Daniel & Eric
/Johan
JojjeM sa:Conan arkivarien sa:Gruppcykling verkar jättejobbigt.
Det var det (trots att jag avvek i förtid). Shrue och dnleriksson envisades med att köra jätteknöliga stigar jättefort.
/Johan
Conan arkivarien sa:Fruck, det är torsdag!!!
Någon som vill hänga på en tur i Lunsen i kväll.
Lovar gubbgnäll och lagom tempo.
Conan arkivarien sa:Totalt jävla mörker.
Loftberg sa:Åka långt? Testa Änggården vetja!
dnleriksson sa:Jag och Lasse vill cykla imorgon Shrue! Blir en förmiddagsrunda i Nåsten med start från skidleden där stigen går mot tt-målet. Samma som sist alltså!
Tyvärr är vi båda ytterst oflexibla imorgon så det är 7.30 eller inget! Eller ja, tidigare går självklart bra också så helt oflexibel är jag ju inte ;-)
dnleriksson sa:Jag och Lasse vill cykla imorgon Shrue! Blir en förmiddagsrunda i Nåsten med start från skidleden där stigen går mot tt-målet. Samma som sist alltså!
Tyvärr är vi båda ytterst oflexibla imorgon så det är 7.30 eller inget! Eller ja, tidigare går självklart bra också så helt oflexibel är jag ju inte ;-)
dnleriksson sa:Tyvärr Shrue... Marginalerna är inte på vår sida, men anslut gärna och fortsätt din tur när vi ger upp!
Kul s! Jag ska försöka göra en tydlig karta... Eller förresten, du kommer väl också förbi högen? Typ 7.20 där? Det värsta är väl att man lär starta turen med lampa!
Det har varit så mycket neddragningar i hemtjänsten senaste tiden så de kommer inte och plockar upp mig ur sängen förrän runt nio.s sa:Vad skall Conan skylla på? Att han tar sin förmiddagslur vid den tiden?