Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
sih sa:Fina förhållanden i Nåsten idag på förmiddagen. Inte halt, och inte så blött. Till och med vinterleden var ok.
Någon som vet vad det på sista bilden är?
sih sa:Fina förhållanden i Nåsten idag på förmiddagen. Inte halt, och inte så blött. Till och med vinterleden var ok.
dnleriksson sa:Mycket fina bilder nu! Nästan så man borde cykla lite imorgon... Någon som är sugen? Har inte kollat hemmastatusen än men någon tid borde jag ha över!
JojjeM sa:Jag bytte hjul (på bilen) och tog en kortis i Nåsten. Hårt och fint och inte särskilt halt alls. Tror cykeln var renare när jag kom hem än när jag åkte :)
/Johan
s sa:Öööörk!
Herrgård sa:Hehe, jag drog en snakebite precis där man rullar ut från Nåsten till Högen sist. Finns ju nån alternativ väg där med ett halvmetersdropp rakt ner på sten/rot. Lagom glad då i kylan :-)
Shrue sa:Herrgård sa:Hehe, jag drog en snakebite precis där man rullar ut från Nåsten till Högen sist. Finns ju nån alternativ väg där med ett halvmetersdropp rakt ner på sten/rot. Lagom glad då i kylan :-)
Tråkigt med snakebite, men det är ett fint dropp!
Tveksamt om det är ett halvmetersdropp dock ;)
JojjeM sa:s sa:Öööörk!
Ska man tolka det som att du inte är intresserad av lampcykling?
/johan
dnleriksson sa:sih sa:Fina förhållanden i Nåsten idag på förmiddagen. Inte halt, och inte så blött. Till och med vinterleden var ok.
Näst sista bilden är en jättetrevlig backe på skidor då den brukar sluta i ett surhål vilket inte är en lika härlig upplevelse på längdskidor som med cykel :-)
Dessutom är den brant och jag har dåliga bromsar på skidorna så jag brukar försöka hoppa över det i v-stil med samma resultat jämt. Resultatet innefattar inte torra fötter och skidor utan en dm snö under.
Mer snö nu.Shrue sa:Kul med vinterbilder från Nåsten, keep it up!
dnleriksson sa:Har tyvärr inte hunnit cykla något i snön
dnleriksson sa:Hur ser det ut idag för er snögubbar? Någon som vill cykla lite efter lunch nångång? Nåsten eller Lunsen?
dnleriksson sa:Måste nog ut och leka lite med dottern först nu! När kan du?
s sa:Vem fan kom på det där med hardtail? Det är ju svinjobbigt.
...
Vi kom ikapp lachamello på vägen upp till stugan. Men han hade glömt det viktigaste. Cykeln.