Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
WSB sa:......
Utöver de fem stycken endurosträckorna kommer det finnas ett specialprov på en av transporterna. Specialprovet kommer ge alla chansen att få prova på något annorlunda!
Shrue sa:WSB sa:......
Utöver de fem stycken endurosträckorna kommer det finnas ett specialprov på en av transporterna. Specialprovet kommer ge alla chansen att få prova på något annorlunda!
Jag lägger mina pengar på att det är något obskyrt dropp, typ slottsmuren. :)
WSB sa:Shrue sa:WSB sa:......
Jag lägger mina pengar på att det är något obskyrt dropp, typ slottsmuren. :)
Haha, nej, men det droppet är roligt ;)
Tanken är att alla ska klara det, alternativt med olika alternativ/svårighetsgrader. Ska ut ikväll och reka lite till med en polare!
dnleriksson sa:Haha, 5-10... När det här sprids blir det snarare 50-100 ;-)
Shrue sa:dnleriksson sa:Haha, 5-10... När det här sprids blir det snarare 50-100 ;-)
Frågan är ju om du visste om att detta var på gång, känns som att ditt Enduro-inköp kom lite väl lägligt.. ;)
När är planen att köra detta race?
WSB sa:Jag tror inte det kommer bli några bekymmer. Vi korsar två grusvägar med god sikt, enbart ett tveksamt ställe och där kommer min sambo att stå flaggvakt (hon vill detta, obegripligt men kul att hon vill vara delaktig!). Resten av stigarna är just stigar och en del är avstickare där det mycket sällan är problem att ösa på i vanliga fall :)
WSB sa:Sen ska jag för övrigt jobba lite mer på liftåkning i Sunnersta nästa sommar.
Hetsjägar´n sa:Festligt med rally på hemmaplan! Angående tidtagning så körde vi ju med webbgratistjänsten Nytatime vid Sbr:et Ryssbergen Rampage i höstas. Då startar och stoppar man varandra. Funkade fint!
WSB sa:Det finns inga prispengar...
Loftberg sa:Jag tycker det är ett trevligt initiativ oavsett tidtagningens precision, och är, förutsatt att jag är i stan och cykeln är ordnad, intresserad. Jag vet ändå redan att Kim Eriksson är snabbare uppför, Calle Friberg är snabbare över stöket och WSB själv är snabbare utför, så jag tar det nog inte så blodigt. Korv på det är ju bara en bonus :)
// Erik
Hetsjägar´n sa:Mycket bra WSB! Vi tar det för vad det är och har kul! Men blir det i vinter eller vår?
Jojje är ju förresten storfavorit som provat ut vilka telefoner som går snabbast osv. :-)
JojjeM sa:WSB sa:Det finns inga prispengar...
Ämenvafan! Och det säger du nu???
Jag som sa upp mig från jobbet i morse för att satsa på att Stravahacka mig till en lönsam topplacering.
/Johan
WSB sa:Hetsjägar´n sa:Mycket bra WSB! Vi tar det för vad det är och har kul! Men blir det i vinter eller vår?
Jojje är ju förresten storfavorit som provat ut vilka telefoner som går snabbast osv. :-)
Jag skulle tippa på att det blir i mars. Men vi kan ha en gemensam träning på sträckorna innan dess! Och tanken är att det ska vara öppen träning via Strava fram till tävlingsdagen, så att alla kan knåpa på sina endurolinjer.
WSB sa:Jag lägger tid på kullen och gör banor samt arrangerar upp det. Det räcker för mig.
Mikipedia, utifrån ska väl gå bra! Men det blir nog ingen separat tråd för eventet liknande SBR, för det här handlar mest om att vi i Uppsala ska få chansen att göra det mesta av det vi har här. Om någon som kör t ex Flottsbro några gånger i veckan kommer hit för att cykla så finns risken att de blir besvikna.. Vi vet ju redan vad som erbjuds här ;)
Håll humöret, glädjen och diskussionerna uppe! Det finns bara ett syfte med detta och det är att jag vill komma ut och cykla med er andra samtidigt som vi har roligt på stigarna. Det finns inga prispengar, det finns bara ära. Och man får kanske vara beredd på att bli snuvad på äran om ens mobil synkar sämre mot Strava än en annan deltagares.. Men då finns det korv att tröstäta efteråt vid antingen den undre eller den övre grillplatsen på "Time for a BBQ" :)