Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
JojjeM sa:Bra bild :)
Gillar också hur Hästägarn mörkar materialet genom att köra 26" HT.
Sen bara...BAM, full on endurojärn på raceday!
/Johan
Ie. du kommer alltså inte cykla en enda gång förrän tävlingsdagen? ;)s sa:Oj vilken hets!
Jag kommer inte träna nått före tävlingen.
Loftberg sa:Ie. du kommer alltså inte cykla en enda gång förrän tävlingsdagen? ;)s sa:Oj vilken hets!
Jag kommer inte träna nått före tävlingen.
JojjeM sa:Fick en bild i huvudet av den typiske vinnaren av Stravatajmat enduro :)
/Johan
Loftberg sa:S, du är inte ensam om de tankarna... ;) Eller vad säger du, Shrue?
JojjeM sa:Fick en bild i huvudet av den typiske vinnaren av Stravatajmat enduro :)
/Johan
Loftberg sa:S, du är inte ensam om de tankarna... ;) Eller vad säger du, Shrue?
dnleriksson sa:Skönt, nya Command Posten hade bara lite förarorsakat lättfixat vajerproblem.
Det är mycket riktigt en Vivid Coil som var förjävla trevlig att cykla med! Den kommer bli grym i lite mer kuperad terräng! Den är monterad med en BikeYoke och till de andra dämparna har jag vanliga yoken.
Gaffeln är en RST Rouge som jag inte riktigt vet vad jag ska säga om. Ställde inte in något speciellt på den då den bara är temporär tills Piken kommer från service.
dnleriksson sa:Just nu har jag två ej riktigt fungerande Command Posts, Postar, Posters eller vad det heter...
Lulle sa:Postörer?dnleriksson sa:Just nu har jag två ej riktigt fungerande Command Posts, Postar, Posters eller vad det heter...
WSB sa:Vad är det för challenge?
Loftberg sa:Challenge. Backe. Uppför? Hörde jag rätt? Till när har man på sig?
Loftberg sa:Du verkar köra din cykel mer på taket av en bil, än du faktiskt cyklar på den, Daniel...
WSB sa:Jag kan visa sträckorna i början på nästa vecka eller söndag. Vart #dödsförkyld sedan i lördags, så inte gjort annat än att internetcykla sen dess.
Hets är välkommet!