Torsdagscykling i Uppsala - del II
s sa:Helt okörbart med sommardäck i Nåsten nu, bara att stanna hemma i soffan.
Skönt att få det bekräftat.
/johan
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
s sa:Helt okörbart med sommardäck i Nåsten nu, bara att stanna hemma i soffan.
dnleriksson sa:Hej alla Uppsalacyklister och övriga som läser här (mikipedia ;-))!
På tisdag tänkte jag, Shrue och Loftberg gå ut och i sann cykelanda äta burgare och dricka valfri mängd öl! Vi tänkte ses på Level på Västra Ågatan runt 17.30 och beställa mat runt 18.30 så är ni sugna är det bara att skriva här innan tisdag lunch typ så vi vet om vi blir så många att vi måste boka bord.
Hoppas några vill hänga med!
Hungriga och törstiga:
dnleriksson
Shrue
Loftberg
dnleriksson sa:Grymt konstigt att cykla på riktigt?
Nästa inlägg blir bättre!
dnleriksson sa:Hoppas att du kommer alltså ;-)
Helt värdelöst är vad det är!!!JojjeM sa:Lugn sällskapsride låter som ett trevligt initiativ.
För övrigt tycker jag att det är alldeles för dåligt med bilder på nya hojar här ;)
/Johan
Conan arkivarien sa:Helt värdelöst är vad det är!!!JojjeM sa:Lugn sällskapsride låter som ett trevligt initiativ.
För övrigt tycker jag att det är alldeles för dåligt med bilder på nya hojar här ;)
/Johan
Conan arkivarien sa:Helt värdelöst är vad det är!!!JojjeM sa:Lugn sällskapsride låter som ett trevligt initiativ.
/Johan
Shrue sa:Det är alltså detta som krävs för att ta KOM på Lasses... Känns rätt så avlägset, bara att börja träna mao.
Bah, de där genvägarna är väl ingen konst att lära sig...
;-)
WSB sa:Måste man ha ny hoj för att posta? Tusan också.. får skynda på hos fruktaffären.
Loftberg sa:Jävla rövförkylning...
Prutt!
sih sa:Valde Röbo/Gamla Uppsala för att slippa lera. Gick bra tills stigen upp mot dammarna. Trots att det bara var ett tunt lager på marken såg det ut så här efter en minut: