Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
s sa:JojjeM sa:Loftberg sa:Tack för igår grabbar! Kul med både nya stigar och nya ansikten att cykla med :)
Kul med bilder (som alltid)
Såg ut att ha gått undan på Strava. Många PR :)
/Johan
Ja, ha ha, alla satte visst nya PR utom Loftberg. Han fick istället några av sina sämsta tider. =)
Herrgård sa:Vet ni om man kan köpa bromsbelägg till Magura (MT5) någonstans i Uppsala?
mikipedia_ sa:Herrgård sa:Vet ni om man kan köpa bromsbelägg till Magura (MT5) någonstans i Uppsala?
Nej men jag har ett par till mt7 om du har brått? kan åka på lådan imorgon så du har på måndag, då behöver du bara 2skruvar/sprintar då dom är delade inte ihop som mt5
Herrgård sa:mikipedia_ sa:Herrgård sa:Vet ni om man kan köpa bromsbelägg till Magura (MT5) någonstans i Uppsala?
Nej men jag har ett par till mt7 om du har brått? kan åka på lådan imorgon så du har på måndag, då behöver du bara 2skruvar/sprintar då dom är delade inte ihop som mt5
Coolers, ska kolla om jag har sånna när jag kommer hem.
mikipedia_ sa:Herrgård sa:mikipedia_ sa:Herrgård sa:Vet ni om man kan köpa bromsbelägg till Magura (MT5) någonstans i Uppsala?
Coolers, ska kolla om jag har sånna när jag kommer hem.
Pma om det är intressant innan 06:15 imorgon för då drar jag till jobbet.
Loftberg sa:Med hjul äntligen påfyllda med ekrar och riktade av Velotek, blev det ut på testtur idag. Istället för att däcka ihop efter jobbet, fick det bli en liten tur i Lunsen. Ville framförallt lära mig Andkärrsleden, nu när s varit så snäll och visat den för mig.
Blå himmel, torra stigar och raka hjul.
Hällar på Upplandsleden. Mötte en bunt gelikar vid Torpet. FB-gänget kanske?
Den episka småstigen s agerade guide på under gubbcyklingen.
Längre fram på densamma, en riktig berg-och-dalbana i sann premium-miljö!
Det blev inget roligare än så idag, men det var ju inte fy skam ändå.
// Erik
s sa:Jag drack tre öl i går kväll. Det räckte inte till någon KOM dock, bara ett personbästa på TT:n och död på sten.
Loftberg sa:Jodå, trots viss förvirring vid någon korsning och en del taffliga misstag, så gick det vägen. 24.19 till och med. Mitt första försök,
HiLo sa:Äntligen lite allmän sommarhets på TT´n , uppdatera i Nåsten time trial-tråden: https://happyride.se/forum/read.php/1/1679454/page=1
så blir det en happy-topplista för 2017 :-)
HiLo sa:Äntligen lite allmän sommarhets på TT´n , uppdatera i Nåsten time trial-tråden: https://happyride.se/forum/read.php/1/1679454/page=1
så blir det en happy-topplista för 2017 :-)
JPL sa:Årliga semesterperioden i Uppland för undertecknad västgöte är inledd. Är det några organiserade eller oorganiserade turer planerade i veckan?
JPL sa:Årliga semesterperioden i Uppland för undertecknad västgöte är inledd. Är det några organiserade eller oorganiserade turer planerade i veckan?
JojjeM sa:STULET!
En gammal SS-kona (Hahanna -96) stals ur ett cykelställ i Luthagen i helgen (klippt vajerlås). Inget värde i pengar men funkade bra som vardagshoj för en av sönerna så den är saknad.
Hittade ingen riktigt aktuell bild men det är alltså denna:
Det som skiljer från bilden:
Stolpe: silvrig Kona original + annan WTB-sadel
Kortare svart noname-stam, styre med lite mindre rise
XT-vevar (octalink) med genomskinlig e-thirteen bash
Skärmar monterade
Säkraste kännetecknet är annars att växelörat är kapat och dropoutsen filade för att tillåta justering av kedjespänning (dokumenterat i denna tråd https://happyride.se/forum/read.php/1/1116209/1243952 )
EDIT: hoppas inte s blir arg för att jag blivit av med hans gamla Avid-v-bromsar ;)
/Johan
dnleriksson sa:Härligt! Hur många cyklar har du tittat på i Uppsala sen mars :-)
Stämmer. Så jag flyttade och började plugga i Göteborg istället, för jag blev aldrig accepterad här hemma :(WSB sa:Njae, all cykling måste ske innan 07.30 i Uppsala. Annars är man inte "Approved by the locals" ;)