Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det enda jag vet, är att eftermiddagscykling är lättare att kombinera med malt, än förmiddagscykling. Men så är jag lite ball och rebellisk...JPL sa:Hujedamig, jag som är gammal, lat, fetto och numer endast cyklar i solsken samt under eftermiddagar. Vågar någon beskriva vad som händer om man cyklar efter 12:00 i Uppsala, eller är det något man undviker att tala om?
WSB sa:... "gå ut och promenera"...
dnleriksson sa:Apropå det var det väldigt fint före idag, men varken ben eller handled ville köra för fullt så jag var en låååång sekund efter PR.
Borde nog vila handleden istället nu då den inte verkar bli bättre av att cykla. Iofs har jag otb:at alla rundor efter skadan också utom idag då jag bara var jättenära så det kanske räcker med att sluta med det?
s sa:WSB sa:... "gå ut och promenera"...
Är det kodordet för minst tre KOM?
dnleriksson sa:Det tar sig!
Loftberg sa:Snyggt bakhjulat Jojje, men ingen hjälm - modigt!
s sa:Det är bara å ge upp. Helt omöjligt att hänga med dagens ungdom.
JojjeM sa:s sa:Det är bara å ge upp. Helt omöjligt att hänga med dagens ungdom.
+1
Tycker det borde finnas ett seniorstrava som vi kunde få ha ifred och inbilla oss att vi är snabba.
/Johan
dnleriksson sa:Hur funkar det där egentligen? Var Jojje för ung när han satte sin 23-tid så den räknas in under den åldersgruppen?
s sa:dnleriksson sa:Hur funkar det där egentligen? Var Jojje för ung när han satte sin 23-tid så den räknas in under den åldersgruppen?
Så måste det rimligen fungera.
s sa:Fina bilder som vanligt och jäklars vilket bra KOM-försök.