Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Loftberg sa:I sommar återförenas jag med Uppsala och hoppas således få gubbstigfikacykla igen. Extra häftigt vore att få se vålnaden Jojje som jag fortfarande än idag aldrig fått direkta bevis på att denne existerar.
Loftberg sa:I sommar återförenas jag med Uppsala och hoppas således få gubbstigfikacykla igen. Extra häftigt vore att få se vålnaden Jojje som jag fortfarande än idag aldrig fått direkta bevis på att denne existerar.
+1Shrue sa:Löjligt fin rodelbana du hittade i Gozzis! ??
Plush sa:Loftberg sa:I sommar återförenas jag med Uppsala och hoppas således få gubbstigfikacykla igen. Extra häftigt vore att få se vålnaden Jojje som jag fortfarande än idag aldrig fått direkta bevis på att denne existerar.
Flyttar hit igen eller?
Gubbstigfikacykling låter trevligt.
Plush sa:Beror lite på vad du är ute efter från verkstaden...
Pearl sa:Plush sa:Beror lite på vad du är ute efter från verkstaden...
Tack för tipsen. Är inte svårare än så att jag har en ny hoj där bromsar, växlar, dämpare etc. skall ställas in perfekt.
Givetvis är det något jag kan göra själv, men leverantören av cykeln säger att den ska levereras finjusterad direkt från dem, vilken den inte var då bromsar inte tar. När jag frågade kring detta så skulle de ersätta mig om jag lämnade in den till annan cykelverkstad som fixade dessa saker, upp till ca 500SEK. Vilket kändes seriöst och generöst. Verkar som jag ska söka kontakt med Velotek, tack för tips.
Plush sa:OK.
Ja.. Köpa hoj på nätet kan funka men ibland blir det fel.
Dock har kunden ett ansvar med. T ex där du skriver om bromsarna.. Du har ett ansvar att utföra en brake burn in procedur. Det måste göras på alla cyklar.
Butiken kanske kan göra en del men du som slutkund har ju det ansvaret att det blir gjort..
s sa:Begick smygpremiär idag i all hemlighet. Första cykelturen efter ett uppehåll på nästan 6 månader är alltid något lite extra.
Nåsten är fullt cyklingsbar. Det mesta av TT:n är torr förutom några småpartier med is och surhålen som är surare än någonsin.
Conan arkivarien sa:1:a april är nästa måndag. Vore juste om ni väntade med era hittepåcykelturer tills dess.
?
Mårten sa:Har cyklat både lördag och söndag.
Så var det avklarat för i år.
Conan arkivarien sa:Långfredagscykling=Långt, långsamt och mycket gnäll.
Finns det något intresse?
+1JojjeM sa:Conan arkivarien sa:Långfredagscykling=Långt, långsamt och mycket gnäll.
Låter grymt men jag befinner mig på annan ort, Kan du fotoshoppa in mig om jag faxar en bild?
/Johan
Conan arkivarien sa:Snart är årets tråkigaste cykeltur igång!
Ade sa:Typ 3 års vila har satt sina spår på både kondition och teknik!!