Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Konkret sa:Ingenting ju, det där cyklar belgare och holländare i utan att blinka.
Supertramp sa:Jag skulle vilja kolla en gång till hur det såg ut när Froome anslöt till Sagan i utbrytningen men hittar inget klipp som visar det. Har för mig att han tog det helt själv. Hade han sin lagkompis på rullen?
Supertramp sa:Jag skulle vilja kolla en gång till hur det såg ut när Froome anslöt till Sagan i utbrytningen men hittar inget klipp som visar det. Har för mig att han tog det helt själv. Hade han sin lagkompis på rullen?
Konkret sa:Konkret sa:Ingenting ju, det där cyklar belgare och holländare i utan att blinka.
[Youtube]
Hur fan bäddar man in förresten? Har testat 4 olika grejer som stod på Google men inget fungerar?
me.I.am sa:Konkret sa:Konkret sa:Ingenting ju, det där cyklar belgare och holländare i utan att blinka.
[Youtube]
Hur fan bäddar man in förresten? Har testat 4 olika grejer som stod på Google men inget fungerar?
Se punkt 1. http://happyride.se/forum/read.php/1/1077931
Konkret sa:HALE BALE! det är 2016 och man är tvungen att ta fram sina HTML skills från nian för att få en video postad på ett fora! Gubbevars!
me.I.am sa:Konkret sa:HALE BALE! det är 2016 och man är tvungen att ta fram sina HTML skills från nian för att få en video postad på ett fora! Gubbevars!
och inga kategorier, hallå eller, det är 2016 nu!
jesperC sa:Ett klipp från toppen igår.
//j
GoranS sa:Sagan måste verkligen ha varit glad att det blev den där konstellationen - en egen hjälpryttare, gula tröjan som inte är någon spurtare och vars mål primärt är att skapa en lucka och en hjälpryttare till denne som garanterat kommer att köra sig blå i ansiktet för att hjälpa sin kapten. D.v.s., tre kompanjoner som alla har fullt fokus på att gruppen ska hålla undan och ingen som är ett direkt hot i en spurt. Enklare spurt kommer han nog knappast att vinna på touren någonsin.
knaper sa:42 km kvar och de ska börja nedturen från Col de Trois Termes. Norsk tv hävdade nyss att det var knappt 2h kvar, men kanske är 90 minuter mer realistiskt? Iaf har du lite tid på dig :)
Valfri sportbar. Har fått O'Learys att visa TdF (eurosport). I år m TV4 bör det vara ännu enklare.Adam K sa:Fuck tv4play, jag vill inte ha ännu mer reklam i min epostlåda.
Hur går det och när beräknas de gå i mål?
Hinner jag till cafe lemond eller finns det något cykelcafe som visar etapperna närmare hornstull?
Nä vad håller han på med?`GoranS sa:Pinot har verkligen ingen höjdar-tour!
GoranS sa:Ska morgondagens etapp toppa dagens vad det gäller oväntad upplösning så kommer Cavendish, Greipel och Kittel att göra upp om etappsegern i en spurt upp till toppen på Ventoux.
GoranS sa:Vinner Greipel etappen lovar jag att cykla en 60-milare nästa år.
jesperC sa:Nästan rätt.
Greipel går solo uppför Mont Ventoux...
JLarsson sa:GoranS sa:Vinner Greipel etappen lovar jag att cykla en 60-milare nästa år.
På bakhjulet?
Luktapåblommorna sa:QUINTANA!