Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
GoranS sa:Bild från dagens avslutningsberg för 93 år sen:
Misstänker att cyklisterna är glada att vägkvaliteten är en aning bättre nu.
Lever för mig (engelsk via VPN).JLarsson sa:Där dog ES playern :(
GoranS sa:Bild från dagens avslutningsberg för 93 år sen:
Han gnider ju grus. Om det vore ett färgfoto skulle man se att cykeln är orange.Jeppe_E sa:GoranS sa:Bild från dagens avslutningsberg för 93 år sen:
Är det där en CX?
Henrik_E sa:Han gnider ju grus. Om det vore ett färgfoto skulle man se att cykeln är orange.Jeppe_E sa:GoranS sa:Bild från dagens avslutningsberg för 93 år sen:
Är det där en CX?
NLC sa:Bye bye Aru.
Dom stannar i backen och väntar (och det ska bli kul att se uppför "tanten som skyddar oss" på tempohoj :-) ).Mooshie sa:Hur funkar det i tempot på lördag, finns det någon schablon-tid som alla kör lugnt om ifall att Froome skulle få något problem? Måste ju vara klurigt när han startar sist...
Vet inte hur lätt det är att witza på Drum och Fastnet men...Henrik_E sa:Ska man vitsa om Rigo är det ju Duran Duran tema som gäller.
emmer sa:Vet inte hur lätt det är att witza på Drum och Fastnet men...Henrik_E sa:Ska man vitsa om Rigo är det ju Duran Duran tema som gäller.
Kristoffer R sa:Gött att se Landa på fjärde i totalen, han förtjänar sannerligen att hamna på pallen.
Hade jag varit Sky hade jag gärna sett mer än 30 sekunder lucka till GC-utmanarna Uran och Bardet. Kan man hoppas att de försöker utöka gapet eller är det bara att glömma på en platt sträcka inför TT?
Aru är väl i princip uträknad som GC efter att nu ha släppt ett par etapper. Är han bra på TT?
För övrigt har jag roat mig med dåliga vitsar på Uran. Uran är i strålande form, Uran är helt klart tyngst dag, Uran är glad i Kraftwerk, Uran startade en kedjereaktion i klungan, Uran ser helt utarmad ut efter klättringen.
Bama sa:2014 var Uran 1:a och 3:a på tempoetapperna i Girot samt 2:a i tempot på Vueltan. Uran slog det året Froome i 3 av 4 tempo de möttes och även 2015 slog han Froome i tempolopp.
I prologen blev Urans tempocykel inte godkänd av UCI så han fick byta cykel.
Än är det inte avgjort.
Bama sa:2014 var Uran 1:a och 3:a på tempoetapperna i Girot samt 2:a i tempot på Vueltan. Uran slog det året Froome i 3 av 4 tempo de möttes och även 2015 slog han Froome i tempolopp.
Än är det inte avgjort.
NLC sa:Bama sa:2014 var Uran 1:a och 3:a på tempoetapperna i Girot samt 2:a i tempot på Vueltan. Uran slog det året Froome i 3 av 4 tempo de möttes och även 2015 slog han Froome i tempolopp.
Än är det inte avgjort.
+ man tänker att i prologen var de regnigt och blött, förmodligen inte helt jämförbara förutsättningar för alla startande.
UAE=dike? ;-) (om man nu läser inlägget innan ditt, vilket jag gissar att man inte ska utan snarare DRQ96:s)olebole sa:Skulle gissa att han varit "klar" för UAE ett längre tag nu.