Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Kom igen nu då, dags att hitta på någonting!Bettiol
Smart att gå ut långsamt. Och sen hänga av Fabio :) . Att göra något annat än att bara få starta imorgon lär varit planen länge.Cavendish!!! Ojojoj...
? , är det ngt man bara säger, eller kan du utveckla..?Det var han värd, trots han är fransk.
? , är det ngt man bara säger, eller kan du utveckla..?
? , är det ngt man bara säger, eller kan du utveckla..?
@ooms , @Raggamuffin
He,he - ni känner nog inga fransoser på riktigt.?
Men kom ihåg de gav oss den fantastiska TdF oxå!??
Alla vet ju hur grodätarna är. ?Vill man känna fransoser som det verkar gå i deras val?
Nu är det igång, och min fulstream verkar fharu länk?
Haru länk?Nu är det igång, och min fulstream verkar funka!
Astana hade några cyklister som placerade sig ok, som inte var med Mark Cavendish. Men tillsammans med Cavendish är de fem st som är 39 minuter efter.
Vilken jobbig start för Astana!
Jag tar en kaffe till och tycker ändå att de fick en dålig start. Cavendish må skriva historia om han klarar av det hela, men jag tror att Astana vill att han ska prestera lite bättre.Vad spelar det för roll? De är knappast GC contenders. De är där för att försöka få Cav att skriva historia, så deras tid är egentligen irrelevant.
Jag tror de har full insikt i att vraket måste bogseras till alla upplopp, oavsett om time cut eller spurt är målet.Jag tar en kaffe till och tycker ändå att de fick en dålig start. Cavendish må skriva historia om han klarar av det hela, men jag tror att Astana vill att han ska prestera lite bättre.
Så bra att allt är som det ska.Ja, Cavendish gjorde väl precis det han ska på en tuff etapp, liksom de andra spurtarna. Däremot tror jag att Astana, allt annat lika, gärna hade haft t.ex. Lutsenko högre upp. Men det är ju som sagt inte honom laget är byggt för.
Ja samma här men när jag slog på tvnFår inte in svensk kommentator på Discovery +, har fler samma problem?
Har en del franska kompisar och det är ibland skrämmande och diskutera politik med dem.. dock väldigt trevliga på alla andra sätt men fake News etc känns lite åt USA hållet..Vill man känna fransoser som det verkar gå i deras val?
Ja, jag har samma problem.Får inte in svensk kommentator på Discovery +, har fler samma problem?
Jag tittar via dator och nu hittade jag rätt länk.Ja, jag har samma problem.
Men jag får väl härda ut med danska eller engelska.
Nu går det fortare.
Aha, var därför jag somnade till ?Äntligen! Var lite väl sömnigt där ett tag....