Tour de Mont Blanc

Leo

Ny medlem
Tour de Mont Blanc
Kör hårt, backar är ju riktigt roligt! Längtar tillbaka till alperna redan, Sverige är för platt...

/Leo

MEL F.AT

Aktiv medlem
Tour de Mont Blanc
Nu är dom säkert mosiga och längtar hem till Upplands pannkaks berg. Första cyklist väntas i mål vid 18-tiden.

//Mats

Rock

Aktiv medlem
Tour de Mont Blanc
Alla tog sig runt men på lite olika sätt. Bara två av oss kom imål som tävlande. Micke fick åka kvastbil. Nu har jag ont exakt överallt. 7 alper och ett par stigningar som inte finns med på banprofilen. Lite bilder kommer senare, när jag är vid liv igen.

mzi

Aktiv medlem
Tour de Mont Blanc
Med tanke på att Tille blev av med nummerlappen (diskad för skallning?) så tror jag att det bara var lite jobbig cykling som ställde till det. Hoppas det i alla fall.

schture

Ny medlem
Tour de Mont Blanc
+1

bjorre skrev:
-------------------------------------------------------
> Jag gissar att Tille blev diskad pga ollning...

Bra jobbat alla som körde!

MEL F.AT

Aktiv medlem
Tour de Mont Blanc
Ett riktig slit i skuggan av Mont Blanc, 50% av deltagarna klarade inte maxtiden och fick kliva av. Ingen barnlek att klättra 8000 höjd meter och samtidigt cykla en dryg Vätternrunda.

//Mats

Fikasvettot

Ny medlem
Tour de Mont Blanc
bjorre skrev:
> Jag gissar att Tille blev diskad pga utebliven bloggning...

Verkar väldigt troligt.

Tille

Aktiv medlem
Tour de Mont Blanc
Rock skrev:
> Hamma igen efter en fin liten nonstopkörning i
> byggbussen. Bilresan sliter mer än cyklingen.

+1.
Grymt svårt att hålla sig vaken till Touren.

Tille

Aktiv medlem
Tour de Mont Blanc
Jag lägger in en länk till din blogg. Det får räcka. Jag minns ändå inte något av den extra timmen som jag cyklade.

Köp & Sälj

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer