Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Eyvind sa:Här är Anton nu!
GoranS sa:Om man ska köra 2018 får man väl skriva i "Trans Am Bike Race 2018"-tråden!?
Dessutom skulle jag inte hinna göra någonting annat än att cykla om jag skulle köra alla lopp i vars trådar jag varit och "babblat", så jag inbillar mig att det ska vara riskfritt tills dess att någon kommer och spänner fast mig på en cykel och tvingar mig att göra rätt för mig.
kitzblitz sa:GoranS sa:Om man ska köra 2018 får man väl skriva i "Trans Am Bike Race 2018"-tråden!?
Dessutom skulle jag inte hinna göra någonting annat än att cykla om jag skulle köra alla lopp i vars trådar jag varit och "babblat", så jag inbillar mig att det ska vara riskfritt tills dess att någon kommer och spänner fast mig på en cykel och tvingar mig att göra rätt för mig.
Jag tror Göran får immunitet från "skrivit i tråden regeln" med motivering att hans rapportering har underhållit happy på otaliga lopp och säkert inspirerad många att cykla dessa :-)
Wow! Och jag som tänker att om 5-10år med lite TCR, Sverigetempot osv i bagaget och en medveten långsiktig träning så kanske, bara kanske kan jag börja planera att ställa upp i detta lopp.Spacekitty sa:Kul att läsa vad deltagarna känner så här "långt" in i loppet. Här är en som tränat som om det var halvvättern han skulle ut på. Och nu börjar han justera sadel och sånt som borde vara gjort för länge sedan.
Booten sa:Noterar att RAAM startar strax. Varför körs två lika tävlingar så nära inpå varandra? Vad skiljer dom åt?
WSMC sa:För övrigt är jag grymt avundsjuk på att få cykla igenom YS, då det var det enda jag tänkte på när vi bilade igenom där för ett par år sedan.
GoranS sa:Asley, har fortfarande inte kommit något längre så antingen är det våldsamma problem att få till cykeln eller så har hon brutit eller så har trackingen slutat funka.
Spacekitty sa:Varför har inte folk med sig växelöron
ohellstrom sa:Spacekitty sa:Varför har inte folk med sig växelöron
Jag har iallafall aldrig lyckats ha sönder ett på racer. Kan förstå om man inte ser detta som en essentiell reservdel.
GoranS sa:Ja, det är väl bara ca 25% gjort så mycket kan hända än.
Är förvisso en krydda med det (delvis) fria ruttvalet. En nackdel tycker jag är att det i viss mån främjar platta rutter. tror t.ex. ingen med resultatambitioner skulle valt de höga passen i Colorado på detta lopp utan utan snarare sneddat ner genom Nebraska till Kansas.
gabbeon sa:GoranS sa:Ja, det är väl bara ca 25% gjort så mycket kan hända än.
Är förvisso en krydda med det (delvis) fria ruttvalet. En nackdel tycker jag är att det i viss mån främjar platta rutter. tror t.ex. ingen med resultatambitioner skulle valt de höga passen i Colorado på detta lopp utan utan snarare sneddat ner genom Nebraska till Kansas.
Men då är det bara att göra som TCR och lägga checkpoints på roliga ställen.
gabbeon sa:GoranS sa:Ja, det är väl bara ca 25% gjort så mycket kan hända än.
Men då är det bara att göra som TCR och lägga checkpoints på roliga ställen.