Trans Am Bike Race 2017
Samt i dryga 45 mph, vilket borde indikera annat transportsätt än cykel gissar jag.GoranS sa:Irländaren ser dessutom ut att vara utanför bansträckningen.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Samt i dryga 45 mph, vilket borde indikera annat transportsätt än cykel gissar jag.GoranS sa:Irländaren ser dessutom ut att vara utanför bansträckningen.
GoranS sa:57 stycken har nu brutit. Börjar närma sig 50%.
Undrar just vad som kan ha hänt? Han fortsätter i ca 50 mph, nu avvikande kurs från banan mot nordost.WSMC sa:Samt i dryga 45 mph, vilket borde indikera annat transportsätt än cykel gissar jag.GoranS sa:Irländaren ser dessutom ut att vara utanför bansträckningen.
Nu verkar turen ha tagit tillfälligt stopp här https://www.google.com/maps/place/R...0e8673!8m2!3d37.468029!4d-88.1657445?hl=sv-SEWSMC sa:Undrar just vad som kan ha hänt? Han fortsätter i ca 50 mph, nu avvikande kurs från banan mot nordost.WSMC sa:Samt i dryga 45 mph, vilket borde indikera annat transportsätt än cykel gissar jag.GoranS sa:Irländaren ser dessutom ut att vara utanför bansträckningen.
GoranS sa:Topp-3 har blivit bitna av en pit bull på samma ställe i Kentucky. Hayes är nu tydligen på väg för att få en spruta mot rabies.
Fjärdebrunn sa:GoranS sa:57 stycken har nu brutit. Börjar närma sig 50%.
Brukar det se ut så på Trans Am?
Starkt av Anton att ta placeringar nu på andra halvan. Kanske är den lugna starten och teamkörningen som lönar sig.
GoranS sa:Fjärdebrunn sa:GoranS sa:57 stycken har nu brutit. Börjar närma sig 50%.
Håller med om att Anton verkar kört rätt klokt.
Nu har jag varit utan rapporter över helgen och har inte läst ikapp så det är kanske därför jag tycker att "håller med om att Anton verkar köra rätt klokt" låter helskumt.
Vad är det du tycker han gjort dumt?Petert sa:Nu har jag varit utan rapporter över helgen och har inte läst ikapp så det är kanske därför jag tycker att "håller med om att Anton verkar köra rätt klokt" låter helskumt.GoranS sa:Håller med om att Anton verkar kört rätt klokt.Fjärdebrunn sa:GoranS sa:57 stycken har nu brutit. Börjar närma sig 50%.
Fjärdebrunn sa:Det var lite tungt att ta del av Antons livefeed i morse. Dödsfallet tog lite illa.
Starkt att fortsätta trampa som han gör.
Heja!
nisseson sa:GoranS sa:Topp-3 har blivit bitna av en pit bull på samma ställe i Kentucky. Hayes är nu tydligen på väg för att få en spruta mot rabies.
Wait what?! Samma hund?
Gustav S sa:8 km kvar för Deutsch. Uppesittarkväll.
ohellstrom sa:Antons gäng tycks ha slagit läger i Rough River, Kentucky, efter en riktig mastodontetapp. Ca 20 timmar har de hållit igång sedan de lämnade Carbondale.
Stoppet där var ju relativt långt, bl.a. för att Anton fick skiftat fälgen på bakhjulet.
ohellstrom sa:Var det förresten någon som sa "utdraget startfält"?