Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
antonlindb sa:Gunnar kämpar upp för Lolo Pass under dagens absolut varmaste timme. Det är 16 mil konstant uppför utan möjlighet till vare sig vatten och mat! Kämpa Gunnar! Du är bäst.
Gunnar O. sa:Vacker vildmarkscykling idag efter Lochsa River och över Lolo Pass. .
Sover i Lolo inatt. Blir nog sovmorgon imorgon.
Petert sa:Tanja Hacker har precis passerat 1000 miles och klättrar stadigt uppåt i listan. Nu på 10:e plats. Undrar om hennes anmärkningsvärt långa nattvila leder till ett superpass. Hennes egenförmodade sluttid på 22 dagar tycker jag är väl tilltagen.
GoranS sa:Känns som Graber nästan är den som gått bäst på sistone. Kan man tänka sig att han kommer först i mål? Om inte annat borde den väl vara bra på de flackare partierna i mellanvästern!?
Spacekitty sa:Petert sa:Tanja Hacker har precis passerat 1000 miles och klättrar stadigt uppåt i listan. Nu på 10:e plats. Undrar om hennes anmärkningsvärt långa nattvila leder till ett superpass. Hennes egenförmodade sluttid på 22 dagar tycker jag är väl tilltagen.
Tanja har cyklat vilse, det kommer att kosta många timmar att köra tillbaka och fortsätta på rätt spår.
Petert sa:Spacekitty sa:Petert sa:Tanja Hacker har precis passerat 1000 miles och klättrar stadigt uppåt i listan. Nu på 10:e plats. Undrar om hennes anmärkningsvärt långa nattvila leder till ett superpass. Hennes egenförmodade sluttid på 22 dagar tycker jag är väl tilltagen.
Tanja har cyklat vilse, det kommer att kosta många timmar att köra tillbaka och fortsätta på rätt spår.
Neej!
Petert sa:Spacekitty sa:Petert sa:Tanja Hacker har precis passerat 1000 miles och klättrar stadigt uppåt i listan. Nu på 10:e plats. Undrar om hennes anmärkningsvärt långa nattvila leder till ett superpass. Hennes egenförmodade sluttid på 22 dagar tycker jag är väl tilltagen.
Neej!
EnPeter sa:Petert sa:Spacekitty sa:Petert sa:Tanja Hacker har precis passerat 1000 miles och klättrar stadigt uppåt i listan. Nu på 10:e plats. Undrar om hennes anmärkningsvärt långa nattvila leder till ett superpass. Hennes egenförmodade sluttid på 22 dagar tycker jag är väl tilltagen.
Neej!
https://www.facebook.com/groups/524758520982933/permalink/1669384816520292/
Hm, undrar om jag inte får korrigera mig själv och hävda att Indiana Schulz kan vara en kandidat till titeln. Har nu passerat en pausandes Graber och befinner sig nu på postkontoret(?) i Ennis, 72 miles bakom ledande Pauli/Andersen-duon.GoranS sa:Känns som Graber nästan är den som gått bäst på sistone.
GoranS sa:Bild på Hackers rutt på sistone:
Känns rutten för som någon som är rejält vilse.
Petert sa:Täten är igång igen. Pauli och Andersen rullade iväg från den lilla staden West Yellowstone för en kvart sedan. Ett eventuellt problem är att Andersen bara har förflyttat sig några kvarter och det i fel riktning. quote]
Jag trodde nyss att Andersen skulle äta pannkakor på Running Bear Pancake House som öppnar kl 6 men nu cyklar han i banans riktning och ligger 8 km efter Pauli.
GoranS sa:Hacker verkar i alla fall vara på väg tillbaka längs sin tidigare rutt (innan den urartade i en approximation av brownsk rörelse). Får se vilken väg hon tar tillbaka till där hon vek av rutten. Jag ser två möjligheter, antingen vägen hon kom:
Eller så försöker hon komma upp till vägen hon ska åka och åker tillbaka längs den:
Alternativ 2 verkar enklare givet att vägen är framkomlig initialt.
GoranS sa:Verkar som att det blir alternativ 1 för Hacker. Hon kommer att tappa minst ett dygn på detta.