Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Som du skriver krävs det nog att man har ett alternativ uttänkt från början. Men, det kan ju också vara ett enkelt beslut även för en person som har sovit för lite att välja fyra mil dalgång istället för en mil över ett pass med följande svåra nedfart i mörker, om man har problem med knäna. Har man ägnat några arbetsveckor det senaste året åt att sitta framför kartan så kan man den rätt bra, på vissa ställen i alla fall. En del individer kan vissa bergstrakter väldigt bra också. Som du ?.Om man cyklar som de i täten med gravt sömnunderskott låter det lite tveksamt att börja improvisera under resans gång om man inte därtill tvingas. Möjligen om man väljer mellan på förhand undersökta alternativ, men att ”hitta på ny rutt” låter som det skulle kunna gå snett, i alla fall en bit in i loppet när de dels inte har toppfunktion på hjärnaktiviteten och dels de bara har en mobilskärm tillgänglig för ruttplaneringen.
Knappt så att man tror det när sånt händer. Hon tog det med upphöjt lugn antar jag.(?)Amy hade en riktigt skön start på dagen, först gick kedjan av och sen två punkteringar inom loppet av 3 timmar ?
Av polackerna är väl Bialek snabbast om man ser på deras meriter. Bialek (1a i RTP 2021), sen Jakulev (2a 2021 samt 2a 2019 i RTP) o sen Pulaski (race director i RTP). Iof är de kortare distans o cykling på deras hemmaplan..... följer ett gäng på fyra cyklister bestående av Strasser, Vousden. Jakubek och Pulawski. Jag tror de ligger i den ordningen...
Bekräftas härmed. Var en del av Sverigetempogruppen där dylik halades upp. Efter tips från legenden Åke Haraldsson sades det.Läste förra sommaren i Sverigetemptråden att någon hade en sådan som kom till användning:
Sverigetempot 2021
På enhjuling. Också en prestation. https://sverigesradio.se/artikel/marcus-cyklar-genom-sverige-pa-enhjuling https://norran.se/nyheter/artikel/pa-enhjuling-genom-sverige--marcus-21-vill-uppmarksamma-projekt-for-rent-vatten-och-sanitara-forhallanden/lz2nddglhappyride.se
Neej. Han har förvisso inte cyklat som man kunde ha förväntat sig, oavsett att årets topp tio måste vara den starkaste hittills. Något kan ha varit fel från det första dygnet.Björn Lenhard DNF efter 1480km
Han cyklade helt enkelt tillbaka och stämplade.Hur gick det för stackarn som missade att checka in på CP1?
Adam Bialek anmäler sig till alla lopp som tysk och omnämns som tysk. Möjligen har han polska rötter.Av polackerna är väl Bialek snabbast om man ser på deras meriter. Bialek (1a i RTP 2021), sen Jakulev (2a 2021 samt 2a 2019 i RTP) o sen Pulaski (race director i RTP). Iof är de kortare distans o cykling på deras hemmaplan.
Pulaski låg väl även hyfsat bra till i förra upplagan av TCRNO men kraschade o hamnade på sjukan.
Undrar verkligen vad hon gjorde. Efter den konstiga avstickaren kom hon åter in på en rimlig kurs och är nu på väg ner mot att påbörja klättringen över (troligen) Umbrail.Kolbinger (16:e eller 17:e totalt nu) är i ledningen i damklassen då Hackinen verkar helt desorienterad efter nattsömnen. Undrar vad som hänt.
Visa bilaga 570305
Jag håller med både dig och @Petert om att det verkar vara många duktiga cyklister i toppen denna upplaga.Visa bilaga 570465
Matthew Falconer har ju en hyfsad meritlista med både en 2ndra plats samt en 5a. Men ligger runt en top50 nu.
Får det till 22 åkare framför.@A.Nilsson befinner sig i Nauders. Jag får det till att han just nu är 26:a. Frågan är om han tar nattpaus innan klättringen över bergen och nedfarten till Bormio eller hur han resonerar.
Det ändrar sig ju. Rapportering blir i alla fall för mig ögonblicksbilder från tillfället få jag tittar på kartan.Får det till 22 åkare framför.
Jag borde klocka Strasser för att se vilken hastighet han håller fr o m nu.Strasser verkar följa Bialek i fotspåren sista biten ner mot ”plattlandet” söder om bergen, d.v.s. cykla vis Feltre istället för nära Bassano del Grappa.
Visa bilaga 570484