Tur i skatås

• Trådstartare Trådstartare zam
  • Start datum Start datum
Tur i skatås
Japp, det blev ju en fin tur som innefattade bla två vändor upp- och nerför getryggen, en tur upp- och nerför brudarebacken med tillhörande näradöden upplevelse med ett rådjur och ett litet drop vid badplatsen (enbart för att impa på damerna som gick där... =)) En åskskur hjälpte till att hålla vår temperatur på en behaglig nivå. Det hindrade dock digitalkameran från att komma fram. Det var rätt blött på sina ställen och rötterna var slipprigare än vanligt, men kul var det.

Tack för sällskapet Pontus!

okej, en bild blir det iaf =)
Så här blött/lerigt blev det
CIMG0819.jpg

Tur i skatås
Tack själv. Blev en rolig tur, känndes som jag vågade släppa på lite mer än vanligt. Om damerna vid badplatsen blev impade av Zam så blev dom nog mer skrmda av mig, tror inte det va långt ifrån en krock, blev lite kortslutning i hjärnan när jag inte vågade köra samma väg som Zam och inte han svänga förbi dom.

/Pontus

Tur i skatås
hehe, jag tror inte de blev särskilt impade överhuvudtaget, men jag var sugen på att prova och det verkade vara en bra väg förbi dem. De var nog ändå för gamla för att impa på... :))

Tur i skatås
Jag lyckades ta mig hem innan det värsta regnet...Körde bort till Kåsjön och sedan via öjersjö mot delsjön igen och sedan in på vägen mot bertilssons...Körde förbi ett jäng, 3 personer, som hade vilopaus, vet inte om det var några happyiter dock...Hann inte titta efter så noga då jag var påväg att köra rakt in i ett träd ;) Det är jag som har den fina fina neon-oranga skate-hjälmen....(gillar den ju).
Fixade till en fin endo i backen innan den långa "spången". I slutet på den mötte jag en annan cyklist som jag flyttade mig undan och hejade på, men som inte verkade vara sugen på att heja tillbaka......2 timmar härliga stigar...suveränt! Idag blir det nog Bohusleden till Jonsered.....

Post Ändrad (04-05-06 10:25)

Tillbaka
Topp