Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
tuva sa:Hej alla! Här kommer en hälsning från mig. Kul att det efter alla dessa år fortfarande finns folk som minns! Själv är jag i det närmaste domesticerad nu och har inte mer än några få luffarveckor per år, då jag tar min ryggsäck och ger mig av en sväng. Men visst tänker jag tillbaka på den långa, magiska resan med värme i kroppen... Fast helt tam har jag väl inte blivit, håret har jag inte klippt sedan sist och jag har fortfarande en kärlek till brokiga sjalar och randiga strumpor. Har inte heller flyttat närmare stan än 10 mil och bor långt norr om polcirkeln. Ville ha lite snö efter mina luffar-år i södra Europa. Och det fick jag! Här föll snön i slutet av september och den har inte smält sedan dess. Blir en lång vinter i år. Har rotat mig en del och det är ju skönt, men min luffarsjäl går aldrig ur. Får se om den en dag bär iväg mig igen! Ta hand om er allihopa! Och följ era drömmar. Hur stora eller små de än må vara...
Hej alla! Här kommer en hälsning från mig. Kul att det efter alla dessa år fortfarande finns folk som minns! Själv är jag i det närmaste domesticerad nu och har inte mer än några få luffarveckor per år, då jag tar min ryggsäck och ger mig av en sväng. Men visst tänker jag tillbaka på den långa, magiska resan med värme i kroppen... Fast helt tam har jag väl inte blivit, håret har jag inte klippt sedan sist och jag har fortfarande en kärlek till brokiga sjalar och randiga strumpor. Har inte heller flyttat närmare stan än 10 mil och bor långt norr om polcirkeln. Ville ha lite snö efter mina luffar-år i södra Europa. Och det fick jag! Här föll snön i slutet av september och den har inte smält sedan dess. Blir en lång vinter i år. Har rotat mig en del och det är ju skönt, men min luffarsjäl går aldrig ur. Får se om den en dag bär iväg mig igen! Ta hand om er allihopa! Och följ era drömmar. Hur stora eller små de än må vara...