Kul att du dök upp olli!
Tack alla som var med, grymt kört trots att vi inte riktigt hade vädret på vår sida. Fast hala hällar är ju ganska fostrande, och jag tror inte ett öga (eller fot) var torrt när tävlingen var avgjord. Jag presenterar en lite kompakt resultatlista så länge, hoppas kunna få upp allt inom inte alltför länge. Hoppas också att det dyker upp lite bilder, jag tyckte mig se iaf lite folk med kameror.
Det var en rafflande tävling, på herrsidan såg det länge ut som att stojje skulle ge paraden en hård match om segern, inför sista etappen var ställningen helt lika, men en punka högt upp på sista etappen satte tyvärr stopp för det. Jonny gjorde vad han kunde för att försvara mästartiteln, men en något plattare bana i år gynnade nog hemmaåkarna.
Band damerna var manfallet (!) stort och endast två tog sig till start tyvärr. Trots bristen på uttalad damklass var fighten här lika jämn och hård som bland herrarna, helt lika inför sista etappen. När röken lagt sig stod Jackson kvar som segrare bland de hala stenarna, bra jobbat!
Extra speciella tack till Snobbo som var paraplyflicka och tidsavläsare, PeAC som skötte startandet, Jackson som fixade nummerskyltar och fixade extra stoppur och sist min inte minst *micke* som varit min pressekreterare medan jag flängt runt i Europa och förlustat mig.
1. paraden
2. Jonny
3. Trampbåt
4. stojje
5. Ruggen
6. *micke*
7. PeAC
8. stok / West
10. Jackson
11. quid
12. borton12e
DNF. olli