Raggamuffin
Aktiv medlem
Unmapping Sweden 2022
Vem ska köra?
900 eller 350k?
900 eller 350k?
En länk eller ett citat till den stora händelsen kanske?Vem ska köra?
900 eller 350k?
Du är för stark?Kul! Kunde dom inte döpt det till Dirty sapmi, Dirty dalmas eller kanske Snapphanetrampet eller liknande för att få mer publicitet? Skojar lite, jag hade gärna kört, men jag har problem med kroppen.
Något med ljusa däcksidor iaf.Vilka däck är bäst för Peters "mixed terrain"? ;)
Enligt vad jag har sett på Strava för banrekningarna, något med låg vikt så att cykeln blir lätt att bära ;-)Vilka däck är bäst för Peters "mixed terrain"? ;)
Carry bike är oneklingen snäppet jobbigar än push bike.....Enligt vad jag har sett på Strava för banrekningarna, något med låg vikt så att cykeln blir lätt att bära ;-)
Enligt vad jag har sett på Strava för banrekningarna, något med låg vikt så att cykeln blir lätt att bära ;-)
Vilka däck är bäst för Peters "mixed terrain"? ;)
Kul! Ska se om jag kan styra upp logistiken, isf är jag med! Ser inget bland reglerna om att ligga på rulle, antar att det därmed är ok? Många liknande lopp har ju regler ang det.
Ah! Toppen.2. I soloklassen är det inte tillåtet att cykla så nära någon annan att man vinner aerodynamiska fördelar, det vill säga att man sparar energi.
Den är nog lagd där man tror det kommer finnas mest med folk på plats. Om den skulle ligga efter sista målgång på söndagen skulle det nog inte finnas mycket folk kvar, jag tror väldigt få är beredda stanna kvar och vänta 1-2 dagar för en middag isf, då drar de nog hemåt istället.Låter kul, bara oklart om jag är tillbaka från långturen innan start! Gällande schemat, är det gemensam middag på lördagen under loppens gång? Tråkigt för de som satsar på fikatempo, med sista målgång på söndagen.
Hm, jag som trodde torpet var "nybörjarnivån" och att träningen kommer att bestå i att successivt minska bekvämlighetsnivån till dess dikeskanten framstår som luxuöst boende och ett stenröse som helt acceptabelt.Och på förekommen anledning - visst renoveringsbehov föreligger. Både av cyklist och torp
Då PT:s vassa penna (eller panna?) har ritad banan skulle jag, utifrån egen erfarenhet, rekommendera att blåsa upp däcken någon/några centimeter till…Träningen har börjat!
Visa bilaga 545181
"Vindskydd med stampat jordgolv och fyllt med bråte"? Perfekt för den icke axelbrede cyklisten.
Det här verkar ju skitläckert... men borde nog skaffa lite erfarenhet först...