Unmapping Sweden 2022
Rättvik är klar och Hestra ska felsökas om en liten stund, ikväll alltså.Är rutten som ligger uppe spikad nu?
Ett mejl går iväg på fredag till er som är anmälda.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Rättvik är klar och Hestra ska felsökas om en liten stund, ikväll alltså.Är rutten som ligger uppe spikad nu?
Det blev inte som jag lovade, sorry. Ibland önskar jag att jag hade lite mindre självpåtagen stress, lite mindre som ska göras, typ. Imorgon, söndag, kväll sätter jag mig på cykeln och blir kvar på den till onsdag. På söndag skickar jag PM:et.Ett mejl går iväg på fredag till er som är anmälda.
Jag kommer faktiskt ta med en dunjacka, men en tunn en.Håller själv på att provpacka allt just nu, dunjacka tänkte jag inte ha men dunväst står i listan.
Mest kluven för om jag ska ha kök med mig eller ej. Man spar en del vikt men behöver ha bättre timing med omvärlden. Jag tänkte ju inte ha så bråttom, börjar inte jobba förren den 4:e ;)
Det jag nojjat mest över. Nu är det bara en tågresa och lite cykling kvar ?Biltema-rinko in the making.
Helt klart! Ändå nöjd med denna lilla anordning:Det jag nojjat mest över. Nu är det bara en tågresa och lite cykling kvar ?
#gcnhackvsbodge worthy !Helt klart! Ändå nöjd med denna lilla anordning: Visa bilaga 563578
Rinko på riktigt ju!Helt klart! Ändå nöjd med denna lilla anordning: Visa bilaga 563578
SnyggtHelt klart! Ändå nöjd med denna lilla anordning: Visa bilaga 563578
Intervaller upp till Vidablick?Hur slår man ihjäl 9 timmar i Rättvik?
Med hojen inom synhåll.
20.00När startar kalaset?
Om allt klaffar med tåg o buss är jag framme kl 14. Tänker mig nog skruva ihop cykeln, en stadig middag och se om man kan få sig en gubblur någon stannsHur slår man ihjäl 9 timmar i Rättvik?
Med hojen inom synhåll.
19 är det väl ändå?
19 är det väl ändå?
Om allt klaffar med tåg o buss är jag framme kl 14. Tänker mig nog skruva ihop cykeln, en stadig middag och se om man kan få sig en gubblur någon stanns
19 är det väl ändå?
De är bara o köra när tävlingsledaren tänder ciggen.Låter rimligt.
Inte hittat nåt om starttid alls, trodde det startade på morgonen ?.
Eller var det egentligen startar ?
De är bara o köra när tävlingsledaren tänder ciggen.
Eller bil-o i dk. En gång hittade vi aldrig till starten...Precis som att köra rally i Danmark mao.
Låter rimligt.
Inte hittat nåt om starttid alls, trodde det startade på morgonen ?.
Eller var det egentligen startar ?
Rååådel! Ta cykeln i rodelbanan.Hur slår man ihjäl 9 timmar i Rättvik?
Med hojen inom synhåll.
Dessutom har Peter skickat ut ett mejl. Förra veckan har jag för mig.
Dessutom har Peter skickat ut ett mejl. Förra veckan har jag för mig.
Hur slog du ihjäl tiden?Hur slår man ihjäl 9 timmar i Rättvik?
Med hojen inom synhåll.
Jo, så läser jag också det.Är inte rättvikstarten idag (28/6) 19:00? Åtminstone enl #118
Som jag förstått det så kommer trackingen upp här efter att starten gått: http://racetracker.no/events/2022/unmapping-sweden/Försökte titta på dotwatcher men hittar inte loppet. Är det jag som är blind eller är det annan tracking som gäller?
De har ju bara varit ute i 45 minuter. Ge det en halvtimme till.Är dom framme snart?
För mig funkar racetracker länken (prickarna rör sig och man kan se lite tider osv). Man kan välja vilket lopp man ska följa i menyn, så dubbelkolla att det är rätt (om du ej redan har gjort det).Hm, är det GPS-tracking eller resultatrapportering vid kontrollstationer? Jag ser inget på Racetracker-sidan och loppet startade (väl?) för en halvtimme sedan.
Här https://map.racetracker.no/?race=unmapping_2022 funkar det för mig i alla fall.Hm, är det GPS-tracking eller resultatrapportering vid kontrollstationer? Jag ser inget på Racetracker-sidan och loppet startade (väl?) för en halvtimme sedan.
Samma här. Var de inte fler kanske?Jag kunde bara komma till anmälningssida + (tom) deltagarsida när jag tryckte på länken som scottparsley postade. Samma om jag sökte mig ner till loppet från racetrackers huvudsida. Med WMSC:s länk funkade det dock fint.
Säkert skit bakom spakarna, men nu funkar det som sagt.
Ser fyra deltagare inklusive en som trackern inte verkar funka för.