Unmapping Sweden 2022

NLC

Aktiv medlem
Unmapping Sweden 2022
Passade på att flygreka lite så här med två veckor till start, Romeleklint ser ganska beskedlig ut så här på håll

7CDB3FD8-D66B-431A-8C63-2CB9252A1D70.jpeg

Alltid vilse

Aktiv medlem
Unmapping Sweden 2022
Nu kan man ju börja nojja kring vädret och fundera på vad som ska med i packningen och vad som ska lämnas hemma. Tex dunjackan kanske kan få stanna hemma!?

Bilagor

• 6C5BA6F3-4FF7-48B3-9785-A294EC09ED2E.jpeg
    6C5BA6F3-4FF7-48B3-9785-A294EC09ED2E.jpeg
    9.3 KB · Besök: 21

Raggamuffin

Aktiv medlem
Unmapping Sweden 2022
Håller själv på att provpacka allt just nu, dunjacka tänkte jag inte ha men dunväst står i listan.

Mest kluven för om jag ska ha kök med mig eller ej. Man spar en del vikt men behöver ha bättre timing med omvärlden. Jag tänkte ju inte ha så bråttom, börjar inte jobba förren den 4:e ;)

Alltid vilse

Aktiv medlem
Unmapping Sweden 2022
Håller själv på att provpacka allt just nu, dunjacka tänkte jag inte ha men dunväst står i listan.

Mest kluven för om jag ska ha kök med mig eller ej. Man spar en del vikt men behöver ha bättre timing med omvärlden. Jag tänkte ju inte ha så bråttom, börjar inte jobba förren den 4:e ;)
Jag kommer faktiskt ta med en dunjacka, men en tunn en.

Köket får vara hemma, utan räknarens att klara att bunkra över dagen för de timmar det mesta är stängt. Risgrynsgröt går bra att äta kall 😋

Raggamuffin

Aktiv medlem
Unmapping Sweden 2022
Nojjar alltid mest över resorna till start, det har man inte själv kontroll över.
Ser ut att anlända Rättvik lite i 16.
Blöt start är väl inte vad man hoppas på, men dagens värme hela veckan är inte riktigt drömmen heller :).

GoranS

Aktiv medlem
Unmapping Sweden 2022
Hm, är det GPS-tracking eller resultatrapportering vid kontrollstationer? Jag ser inget på Racetracker-sidan och loppet startade (väl?) för en halvtimme sedan.

.:Magsnus:.

Medlem
Unmapping Sweden 2022
Hm, är det GPS-tracking eller resultatrapportering vid kontrollstationer? Jag ser inget på Racetracker-sidan och loppet startade (väl?) för en halvtimme sedan.
För mig funkar racetracker länken (prickarna rör sig och man kan se lite tider osv). Man kan välja vilket lopp man ska följa i menyn, så dubbelkolla att det är rätt (om du ej redan har gjort det).

GoranS

Aktiv medlem
Unmapping Sweden 2022
Jag kunde bara komma till anmälningssida + (tom) deltagarsida när jag tryckte på länken som scottparsley postade. Samma om jag sökte mig ner till loppet från racetrackers huvudsida. Med WMSC:s länk funkade det dock fint.

Säkert skit bakom spakarna, men nu funkar det som sagt.

Ser fyra deltagare inklusive en som trackern inte verkar funka för.

marr

Moderator
Forumvärd
Unmapping Sweden 2022
Jag kunde bara komma till anmälningssida + (tom) deltagarsida när jag tryckte på länken som scottparsley postade. Samma om jag sökte mig ner till loppet från racetrackers huvudsida. Med WMSC:s länk funkade det dock fint.

Säkert skit bakom spakarna, men nu funkar det som sagt.

Ser fyra deltagare inklusive en som trackern inte verkar funka för.
Samma här. Var de inte fler kanske?

Topp