Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Snyggt med live-bild-rapportering.Råkade kolla happy vid precis rätt tid, bad mina föräldrar kolla ut genom fönstret, och strax passerade förste cyklist. Min far fixade fotobevis:
Visa bilaga 563857
Jo, han gillar sånt här. Hade dom fått mer förvarning hade dom nog fixat både vätskekontroll och hejaklack ?Snyggt med live-bild-rapportering.
Rapp farsa du har!
Mer sånt från alla er som bor längs rutten röstar jag för.
Nr 3 startar på fredag från Hestra ?. Nästa upplaga ska varje distans (om det blir flera samtidiga) få en egen nummerserie. Borde bett RaceTracker att numrera om men är samtidigt förvånad över att de inte själva tänkte så. De har levererat såna här tjänster till löptävlingar i åratal. Annars är det glänsande service från dem.Ser startnummer 1, 2, 4 och 5. Någon som vet om 3:an är en DNS eller en ”spökcyklist”?
Kämpa!Stora navigeringsbekymmer igår första fem milen sen vaknade min Garmin till.
Nära nog konstant regn igår så allt är vått och mysigt, hoppas det kan torka upp lite idag.
Det såg säkert bra ut om denna del rekades en tidig vår. :)Visa bilaga 563957Rövstig som tar slut i ett hav av brännässlor. Annars är det bra
Vissa lopp i Långloppscupen har enklare bansträckning än det här.
Fortsatt bekymmer med min Garmin ?. Många u-svängar, ofta räddad av spåren från de framför.
Oj då. ?Vissa lopp i Långloppscupen har enklare bansträckning än det här.
Fortsatt bekymmer med min Garmin ?. Många u-svängar, ofta räddad av spåren från de framför.
Anar man månne från banläggarens sida en viss nöjdhet över att banan verkar bjuda på lite motstånd? ?Oj då. ?
Fast, där denna bild bör vara tagen rekade jag i september. Där gick det lätt att cykla trots högt gräs. Men långsamt. Bilden borde snarare komma från en plats i höjd med Falköping där jag ledde cykeln samma septembertripp.Det såg säkert bra ut om denna del rekades en tidig vår. :)
Kämpa!
Liite ?. Det finns ju några längre (5-10 km) asfaltpartier här och där så då kan man få vara lite taskig emellanåt.Anar man månne från banläggarens sida en viss nöjdhet över att banan verkar bjuda på lite motstånd? ?
Cyklisterna måste beakta informationen på tavlorna vid infarterna till de övnings- och skjutfält rutten går in på. Alternativrutten är enkel i detta fall. Jag tänkte inte på att kolla upp det vid rekningen men jag misstänker att den snutt alternativväg som enligt kartan går inne på fältet, parallellt med gränsen, faktiskt håller sig utanför fältet.
Stäng av TBT och följ spåret på skärmen själv.
tillägg: du kanske har en karta utan dom vägar/stigar som skaparen av spåret gjort och då tror Garmin att du inte kan cykla där och vill peka dig en annan väg
När vi rekade banan från Hestra och norrut en bit så var det ett gäng med backar, kan slita på hälsenor.Söderlund verkar ha brutit i Töreboda pga hälsena.
När vi rekade banan från Hestra och norrut en bit så var det ett gäng med backar, kan slita på hälsenor.
Har Ola tagit fel avfart någonstans eller är det bara jag som ser honom helt av banan? Eller DNF?
Såg en kommentar på Peters senaste insta-postning att Ola bryter pga hälsena.Har Ola tagit fel avfart någonstans eller är det bara jag som ser honom helt av banan? Eller DNF?
www.instagram.com
Såg en kommentar på Peters senaste insta-postning att Ola bryter pga hälsena.
![]()
@unmapping.cc på Instagram: "Jag befinner mig inte ute på vägarna sedan första natten så därför saknas aktuella bilder och berättelser om möten med deltagarna. Bilderna i detta inlägg är valda för att ge exempel på banans höga standard. Dessa partie
41 likes, 5 comments - unmapping.cc June 30, 2022: "Jag befinner mig inte ute på vägarna sedan första natten så därför saknas aktuella bilder och berättelser om möten med deltagarna. Bilderna i detta inlägg är valda för att ge exempel på banans höga standard. Dessa partier har redan avverkats...www.instagram.com
Det är ingen fara! Jag är från Skultorp har cyklat många mil på dom vägarna, bara man aktar sig för förvirrade värnpliktiga som vill ha riktningen tillbaka till logementet!
Jag har bett Race Tracker att stänga av sändaren eftersom Ola inte lyckades med det. Något knasar.Nej vad tråkigt!
Det samma!Bra kört.
Det samma!
Jag hade räknat med att det skulle vara jävligt, men det var värre.
Hoppas det inte är ngt allvarligt med handen.
Jag tror ni kör för fort ...