Unmapping Sweden 2023

Unmapping Sweden 2023
Många tält på Harads badplats ser det ut som :)

Sämre ställe att tillbringa en natt finns.

1687893576945.png

Unmapping Sweden 2023
Ja, poppis plats. Jag följer två st. Kul att se hur det går för de. Ska möta dem i Karlskoga lite senare i veckan...mer om det senare.

Unmapping Sweden 2023
Är det bara jag som har problemet att dotsen inte tycks röra sig längre? Kanske alla sover...
Klicka på pricken så ser du när trackerm senast "hördes av". Det är samma sak som att cyklisten står still om det är t ex 15 minuter. Rätt ofta flyttar sig prickarna efter några fler än 5 minuter, vilket är det bestämda intervallet, och vad det beror på vet jag inte för så ofta stannar ingen.

Unmapping Sweden 2023
Hoppas de blir upplysta om felkörningen innan de hinner allt för långt då :|
Jag började skriva ett svar på detta för två timmar sedan men blev avbruten.
Jag har pratat med lagledaren i bilen som är med dem. Hon ringde för att fråga vad reglerna sa om felkörningar medan de snurrade runt. Då jag inte svarade (jag ringde upp först efter en timme) valde de att inte cykla tillbaka.

Det står tydligt på vår sida att man ska cykla hela rutten. Till nästa gång måste reglera både förtydligas och dras muntligt eller repeteras i några mejl.

Jag väljer att se det som händer bakom dem i täten som en lektion inför nästa tillfälle.

Peter, Unmapping

Senast ändrad:
Unmapping Sweden 2023
Jag började skriva ett svar på detta för två timmar sedan men blev avbruten.
Jag har pratat med lagledaren i bilen som är med dem. Hon ringde för att fråga vad reglerna sa om felkörningar medan de snurrade runt. Då jag inte svarade (jag ringde upp först efter en timme) valde de att inte cykla tillbaka.

Det står tydligt på vår sida att man ska cykla hela rutten. Till nästa gång måste reglera både förtydligas och dras muntligt eller repeteras i några mejl.

Jag väljer att se det som händer bakom de i täten som en repetition eller lektion inför nästa tillfälle.

Peter, Unmapping
Bra inställning!

Tillbaka
Topp