Unmapping Sweden 2023
Mattias har ju även en YouTube kanal där de vart mycket fokus på loppet införTyckte jag hörde att https://www.instagram.com/mattiashargin/ skulle försöka göra det.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Mattias har ju även en YouTube kanal där de vart mycket fokus på loppet införTyckte jag hörde att https://www.instagram.com/mattiashargin/ skulle försöka göra det.
Yes, det var där jag hörde det.Mattias har ju även en YouTube kanal där de vart mycket fokus på loppet inför
Han tog in på Laponia över natten. Gick från frukostbordet för en halvtimme sen och borde vara på väg.Gav Enlund bort förspånget eller? Stått till i 10h...
www.instagram.com
Rasmus filosofi under loppet är att cykla och sova som vanligt. Det vill säga fort och länge.Han tog in på Laponia över natten. Gick från frukostbordet för en halvtimme sen och borde vara på väg.
Direktlänk till liven så man slipper råka ut för den smala remsan som blir på hemsidan.
Vad säger du?Endel tunga avsnitt idag får man säga
Jag säger hur som helst "imponerande cyklat"!
Som vanligt med andra ord!Enlund ser oförskämt fräsch och snabb ut
Enlund ser oförskämt fräsch och snabb ut
Blir spännande att se hur natten blir, och när det dras iväg i morgon...Som vanligt med andra ord!
Klicka på pricken så ser du när trackerm senast "hördes av". Det är samma sak som att cyklisten står still om det är t ex 15 minuter. Rätt ofta flyttar sig prickarna efter några fler än 5 minuter, vilket är det bestämda intervallet, och vad det beror på vet jag inte för så ofta stannar ingen.Är det bara jag som har problemet att dotsen inte tycks röra sig längre? Kanske alla sover...
Du är konsekvent i hur du drar banor ?CP2 […] Högst upp på Hallstaberget i Sollefteå.
Du anar inte hur det smärtar mig innerst inne. ?Du är konsekvent i hur du drar banor ?
Du är konsekvent i hur du drar banor ?
Bump.Fältet börjar dra ut sig lite nu. Strax över 80 mil i toppen redan.
Hur är rutten, är det jämn plåga eller tuffar terrängen tills sig vid nåt avsnitt?
#82 på villovägar?
Måste de cykla tillbaka till den punkt där de lämnade banan eller hur fungerar det?När man är trött i bena kanske man inte vill svänga när man har medvind? Skämt åsido ser väl alla vara ut on track nu.
Japp, hela banan ska cyklas.Måste de cykla tillbaka till den punkt där de lämnade banan
Hoppas de blir upplysta om felkörningen innan de hinner allt för långt då :|Japp, hela banan ska cyklas.
Hoppas de blir upplysta om felkörningen innan de hinner allt för långt då :|
Jag började skriva ett svar på detta för två timmar sedan men blev avbruten.Hoppas de blir upplysta om felkörningen innan de hinner allt för långt då :|
Bra inställning!Jag började skriva ett svar på detta för två timmar sedan men blev avbruten.
Jag har pratat med lagledaren i bilen som är med dem. Hon ringde för att fråga vad reglerna sa om felkörningar medan de snurrade runt. Då jag inte svarade (jag ringde upp först efter en timme) valde de att inte cykla tillbaka.
Det står tydligt på vår sida att man ska cykla hela rutten. Till nästa gång måste reglera både förtydligas och dras muntligt eller repeteras i några mejl.
Jag väljer att se det som händer bakom de i täten som en repetition eller lektion inför nästa tillfälle.
Peter, Unmapping