Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
GoranS sa:Vad är memil-korrekt sadel?
castrello sa:Hjälm: Poc
Cykel: Pinarello
Hjul: Mavic.
Flaskor och det mesta i klädväg: Rapha.
Fyll på!
...eller är det mest en medlem i RCC jag beskrivit?
Kanske jag sitter för mycket på Instagram
skogsvakt sa:Det är så 2011 att raljera nedsättande om rapha. Gäsp säger jag.
castrello sa:skogsvakt sa:Det är så 2011 att raljera nedsättande om rapha. Gäsp säger jag.
Jag raljerar inte. Jag använder själv en del prylar från Rapha. Men när man rör sig tex på Mallorca inser man att det verkligen är som en uniform för vissa.
Rapha är bra skit, men också en accessoar.
åberg sa:Är campa helt ute nuförtiden?
Det var länge sen man såg en tråd där så många svarar så fort och tramsfritt på det TS faktiskt frågar om. :)
Felixl sa:Förknippar mest Memil med Hovettröja, Scott, hjälmöverdrag i neongult samt mongoblinkande lampor.
erik h sa:Felixl sa:Förknippar mest Memil med Hovettröja, Scott, hjälmöverdrag i neongult samt mongoblinkande lampor.
+1
Inte Rapha. Fredrikshof-teamdräkt och ambitioner vid trafikljusomslag.
castrello sa:Nu blir jag förvirrad. För mig är memils såna som hör till RCC och cyklar ibland grusväg men kallar det för gravel och tror att man är första i världshistorien som cyklat på en grusväg.
Men jag inser ju att det finns många underarter. Detta borde kanske utredas av någon zoolog?
Felixl sa:Förknippar mest Memil med Hovettröja, Scott, hjälmöverdrag i neongult samt mongoblinkande lampor.
Trollskogen sa:castrello sa:Nu blir jag förvirrad. För mig är memils såna som hör till RCC och cyklar ibland grusväg men kallar det för gravel och tror att man är första i världshistorien som cyklat på en grusväg.
Men jag inser ju att det finns många underarter. Detta borde kanske utredas av någon zoolog?
Va?! Jag är med i RCC. Cyklar grus ibland. Så du menar på fullaste allvar att det inte är gravel?! Ska ju köpa ny CX för detta ändamål ju.