Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Manurhin2 sa:"Denna användare finns inte i databasen "
Kneecap sa:Tjena!
Misstänker bann pga urlackning mot valfri person. Man kan inte radera sin egen användare.
perzzon sa:Folk har väl inte fått sin användare och därmed inlägg raderade förut. Kanske är annorlunda nu iofs iom gdpr och rätten att bli glömd
Manurhin2 sa:Jo , sannolikt .
Tycker att han var relativt ordentlig på slutet ändå , saknar honom .
Sista kriget var väl ändå en handfull personer inblandade i ?
M
JesperA sa:Snackar ni om Sixten incidenten eller? Blev lite väl mycket gängkrig mot en enskild person i den tråden så dom som var drivande kanske rök?
jonte987 sa:Minns inte att han utmärkte sig så pass jämfört med nästa gubbe.
Det är väl bra om man kan skapa en ny användare. Så blodigt allvar är det väl inte.
+1plumse sa:Det finns andra användare som skitar ner forumet betydligt mer men som fått vara kvar.
Trist! Hade gärna sett Emmer vara kvar.
plumse sa:Det finns andra användare som skitar ner forumet betydligt mer men som fått vara kvar.
Trist! Hade gärna sett Emmer vara kvar.
Citera? Verkligen?KiwiQ sa:Happy känns som svenska hollywood fruar, aldrig sett på maken, så många kränkta vita människor med så mycket tid och pengar.. Jag är inte perfekt eller vet bäst, visst har även jag starka åsikter..
Nu vänder vi blad, för att citera kungen, emmer är hjärtligt välkommen tillbaka, :)
jomper sa:Vi försöker få bort rena personangrepp och påhopp, om man efter flera tillsägelser inte klarar av det får man en paus på några veckor. Vi missar givetvis mycket, men rapportera så missar vi mindre.
jomper sa:Rapportera gärna så hjälper du oss att vara det.
Dryghet ursäktas inte av kunskap. Obs: gäller generellt.evo sa:Synd, emmer var en av de kunnigaste här.
H. sa:Dryghet ursäktas inte av kunskap. Obs: gäller generellt.evo sa:Synd, emmer var en av de kunnigaste här.
jonte987 sa:Nåja, det finns/fanns fler än 2 och alla utom en verkar gilla att gadda ihop sig.
Det jag menade var att jag inte minns att emmer spårade mer än, låt oss säga, övriga top 5. Jag slutade dock läsa efter ett tag.
Konstigt att folk som själva är rätt duktiga på att flippra blir så till sig i trasorna när nån annan gör det.
Kneecap sa:jonte987 sa:Nåja, det finns/fanns fler än 2 och alla utom en verkar gilla att gadda ihop sig.
Det jag menade var att jag inte minns att emmer spårade mer än, låt oss säga, övriga top 5. Jag slutade dock läsa efter ett tag.
Konstigt att folk som själva är rätt duktiga på att flippra blir så till sig i trasorna när nån annan gör det.
Tjena!
Brukar säga att om det är en person som konstant gnäller/hackar på dig så kan det var den personen som är problemet. Om du har många som gnäller/hackar så är det nog du som är problemet.
plumse sa:Jag ser det mer såhär:
"Om det är top 5 som konstant gnäller på allt och alla som inte passar in i deras världsbild så är det de fem som är problemet".
Kneecap sa:jonte987 sa:Nåja, det finns/fanns fler än 2 och alla utom en verkar gilla att gadda ihop sig.
Tjena!
Brukar säga att om det är en person som konstant gnäller/hackar på dig så kan det var den personen som är problemet. Om du har många som gnäller/hackar så är det nog du som är problemet.
jomper sa:Oavsett vad så vill jag inte att rena personangrepp och påhopp ska förekomma här. Tyck gärna om andra personers åsikter och påstådda kunskaper, men håll det där. Det är för mig en enorm skillnad.
qma sa:Den floskeln ignorerar gruppdynamik och mobbing. Grupper som är mer eller mindre homogena på nåt sätt kan lätt trigga primitiva delar av hjärnan, så att ett snitt av gruppen när en vilja att stöta ut och mobba såna som avviker på nåt sätt. Som i en flock apor eller nåt.
Allroad sa:Vilka är dessa top5? Varför skriver ni inte namnen?