Vad hände med emmer?
Örjan Lax sa:Min identitet är inte hemlig för den som frågar.
OK... då frågar jag.
Vem är du privat Örjan Lax?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Örjan Lax sa:Min identitet är inte hemlig för den som frågar.
Lars.E sa:Örjan Lax sa:Min identitet är inte hemlig för den som frågar.
OK... då frågar jag.
Örjan Lax sa:Lars.E sa:Örjan Lax sa:Min identitet är inte hemlig för den som frågar.
OK... då frågar jag.
Skicka ett PM så får du veta allt.
Örjan Lax sa:Örjan Lax sa:Lars.E sa:Örjan Lax sa:Min identitet är inte hemlig för den som frågar.
OK... då frågar jag.
Men allvarligt talat, så verkar du inte seriöst intresserad, jag är mest besviken över att du rullar med på det äckliga och lättillgängliga mobbingdrevet...
Lars.E sa:Örjan Lax sa:Örjan Lax sa:Lars.E sa:Örjan Lax sa:Min identitet är inte hemlig för den som frågar.
OK... då frågar jag.
Men allvarligt talat, så verkar du inte seriöst intresserad, jag är mest besviken över att du rullar med på det äckliga och lättillgängliga mobbingdrevet...
OK? Det var inte min mening. Säg gärna till när och hur du tycker att jag beter mig illa. Det har inte varit min mening att mobba. Är det mot dig eller någon annan? Upplys mig gärna så jag kan bättra mig.
Örjan Lax sa:Örjan Lax sa:Lars.E sa:Örjan Lax sa:Min identitet är inte hemlig för den som frågar.
OK... då frågar jag.
marr sa:Örjan Lax sa:Örjan Lax sa:Lars.E sa:Örjan Lax sa:Min identitet är inte hemlig för den som frågar.
OK... då frågar jag.
Du är ganska dömmande? Eller är det bara jag kanske.
Örjan Lax sa:marr sa:Örjan Lax sa:Örjan Lax sa:Lars.E sa:Örjan Lax sa:Min identitet är inte hemlig för den som frågar.
OK... då frågar jag.
Vem bryr sig? Kram ?
marr sa:Örjan Lax sa:marr sa:Örjan Lax sa:Örjan Lax sa:Lars.E sa:Örjan Lax sa:Min identitet är inte hemlig för den som frågar.
OK... då frågar jag.
Vem bryr sig? Kram ?
Lars.E
Örjan Lax sa:Lars.E sa:Örjan Lax sa:Örjan Lax sa:Lars.E sa:Örjan Lax sa:Min identitet är inte hemlig för den som frågar.
OK... då frågar jag.
OK? Det var inte min mening. Säg gärna till när och hur du tycker att jag beter mig illa. Det har inte varit min mening att mobba. Är det mot dig eller någon annan? Upplys mig gärna så jag kan bättra mig.
Du har PM, hoppas det räcker?
Sen är det upp till dig att publicera mitt svar här, det har Du bäst omdöme att avgöra. Hoppas jag...
Skogling sa:Är ni vuxna människor? Nu får ni fan ge er!
SLI sa:Hoppla, en fredagsträningen som jag missat. Vad är vi osams om här?
Lars.E sa:Örjan Lax sa:Lars.E sa:Örjan Lax sa:Örjan Lax sa:Lars.E sa:Örjan Lax sa:Min identitet är inte hemlig för den som frågar.
OK... då frågar jag.
Du har PM, hoppas det räcker?
Sen är det upp till dig att publicera mitt svar här, det har Du bäst omdöme att avgöra. Hoppas jag...
Varför skulle jag publicera PM:et här?
Visst skulle jag kunna göra det om du vill... men varför?
Ok, för eller emot då eller?marr sa:SLI sa:Hoppla, en fredagsträningen som jag missat. Vad är vi osams om här?
Skysås :)
SLI sa:Ok, för eller emot då eller?marr sa:SLI sa:Hoppla, en fredagsträningen som jag missat. Vad är vi osams om här?
Hmmm... Jag väljer gris.marr sa:SLI sa:Ok, för eller emot då eller?marr sa:SLI sa:Hoppla, en fredagsträningen som jag missat. Vad är vi osams om här?
Beror på om man äter lax eller gris.
SLI sa:Hmmm... Jag väljer gris.marr sa:SLI sa:Ok, för eller emot då eller?marr sa:SLI sa:Hoppla, en fredagsträningen som jag missat. Vad är vi osams om här?
SLI sa:Hoppla, en fredagsträningen som jag missat. Vad är vi osams om här?
marr sa:Beror på om man äter lax eller gris.
Kneecap sa:marr sa:Beror på om man äter lax eller gris.
Tjena!
Kycklinglårfile (LaBelle rouge såklart) med skysås är garanterad liggfaktor hos mig..
För? Nä, mot! Äh, det var svårt. Vad tycker ni andra?marr sa:SLI sa:Hmmm... Jag väljer gris.marr sa:SLI sa:Ok, för eller emot då eller?marr sa:SLI sa:Hoppla, en fredagsträningen som jag missat. Vad är vi osams om här?
För eller emot då?
marr sa:Då är jag emot :p
Kneecap sa:marr sa:Då är jag emot :p
Tjena!
Fasiken, jag som hoppades på ett ligg..
Bra att veta!Örjan Lax sa:Lars.E är snäll. ?
Örjan Lax sa:Lars.E är snäll. ?
Är det laxens signatur?Lars.E sa:Örjan Lax sa:Lars.E är snäll. ?
Öh... Tack... eller?
Vad betyder apmojin? är lite för gammal för det alfabetet :)
SLI sa:Är det laxens signatur?Lars.E sa:Örjan Lax sa:Lars.E är snäll. ?
Öh... Tack... eller?
Örjan Lax sa:SLI sa:Är det laxens signatur?Lars.E sa:Örjan Lax sa:Lars.E är snäll. ?
Öh... Tack... eller?
Ja ja ja! Okej. Det väl "är laxens signatur'!
(fy faan alltså)
Nej, apan signalerar godhet och vänskap.
Apan är intelligent, uppfinningsrik och självständig. Trots att han är självisk är han mycket diplomatisk och taktfull. Ibland kan fantasin skena iväg med honom, och han drar sig då inte för att ljuga eller svika sina vänner.Lars.E sa:Örjan Lax sa:SLI sa:Är det laxens signatur?Lars.E sa:Örjan Lax sa:Lars.E är snäll. ?
Öh... Tack... eller?
(fy faan alltså)
Aha... då tackar jag för att jag fått en ny vän :)
Låter som du blivit kränkt av flinka "ficktjuvsapor" i främmande land...SLI sa:Apan är intelligent, uppfinningsrik och självständig. Trots att han är självisk är han mycket diplomatisk och taktfull. Ibland kan fantasin skena iväg med honom, och han drar sig då inte för att ljuga eller svika sina vänner.Lars.E sa:Örjan Lax sa:SLI sa:Är det laxens signatur?Lars.E sa:Örjan Lax sa:Lars.E är snäll. ?
Öh... Tack... eller?
(fy faan alltså)
Örjan Lax sa:Tycker att trådens ursprungliga ämne har hamnat på glid en aning...
Bengt-re sa:Örjan Lax sa:Tycker att trådens ursprungliga ämne har hamnat på glid en aning...
Vi hoppas att han känner värmen och kommer in och korrigerar våra missuppfattningar.
Jag är tydligen råtta:Örjan Lax sa:Låter som du blivit kränkt av flinka "ficktjuvsapor" i främmande land...SLI sa:Apan är intelligent, uppfinningsrik och självständig. Trots att han är självisk är han mycket diplomatisk och taktfull. Ibland kan fantasin skena iväg med honom, och han drar sig då inte för att ljuga eller svika sina vänner.Lars.E sa:Örjan Lax sa:SLI sa:Är det laxens signatur?Lars.E sa:Örjan Lax sa:Lars.E är snäll. ?
Öh... Tack... eller?
(fy faan alltså)
jingleyschmidt sa:Har emmer själv tagit bort sitt konto förresten? Eller är det en följd av avstängningen?
Tack detsamma ?Örjan Lax sa:Haha, ha de gott SLI ?