Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
marr sa:Har vi inte avhandlat detta redan?
Bonf sa:10 ish kkr, används i snitt ca 5-6 timmar i månaden. Nivån är precis lagom.
Cannondalemannen sa:Min Scott Scale 735 kostade 15000kr på rea, sedan har allt för många delar bytts ut på den, för att göra den lättare (och bättre?).
Borde använda den mer än vad jag gör, men...
MarcusS sa:Racern har väl kostat ca 1,5kr/km. Motionär, enstaka tävling.
MarcusS sa:Racern har väl kostat ca 1,5kr/km. Motionär, enstaka tävling.
Scale60 sa:Cannondalemannen sa:Min Scott Scale 735 kostade 15000kr på rea, sedan har allt för många delar bytts ut på den, för att göra den lättare (och bättre?).
Borde använda den mer än vad jag gör, men...
Bor du uppe i norrland typ umeå? gör du det så skulle vi kunna rasta våra 735'or uppe i berghemsskogarna?
Jag fick två trasiga och plockade ihop 1 hel när badhuset bytte ut sina?0krjansson99 sa:250 spänn för den trasiga spinningcykeln som ännu inte är lagad.
melldorwin sa:Mer än 2 månadslöner. Tränar i snitt 8 timmar i veckan.
Pfaff sa:melldorwin sa:Mer än 2 månadslöner. Tränar i snitt 8 timmar i veckan.
Ha! Jag fick två cyklar för en månadslön!
8-10 tim/v inkl pendlingen.
me.I.am sa:Min racer skulle kostat 18k (2013). Om min nivå motsvarat cykelns hade jag varit väldigt glad.
Sommar 6 h/v vinter 0 h/v.
Hade varit roligt att se en milkostnad, med allt inräknat.
Scale60 sa:me.I.am sa:Min racer skulle kostat 18k (2013). Om min nivå motsvarat cykelns hade jag varit väldigt glad.
Sommar 6 h/v vinter 0 h/v.
Hade varit roligt att se en milkostnad, med allt inräknat.
Jag räknar med att jag sparar ca 14000kr per år på minskade driftskostnader på bilen genom att cykelpendla åter runt. Det här är 4:e året så 4x14000=56kkr - 10900 (lvg) - 18000 (mtb) - 5000 (utrustn + reservdelar) = ca 22kkr plus hittills :D.